„IT ir mokslo“ rubrika „KlauskIT“ sulaukė tokio skaitytojo laiško: „Kažkas naktimis skambinėja į laidinį telefoną ir nekalba. „Teo“ specialistai mums neišduoda, kieno tai numeris. Ką daryti tokiu atveju? Padėkite – gyvena seni žmonės ir jie tikrai bijo.“
Anot „Teo“ atstovų, trukdančių skambučių priežastimi neretai būna kažkieno klaidingai suvesti fakso ar skambučio perrinkimo numeriai, signalizacijų nustatymai ir panašūs atvejai.
Jei kliento turimas telefono aparatas nerodo skambinančiųjų numerių, jiems patariama tokį įrenginį įsigyti – jų kainos siekia nuo 10 eurų. Jei tokį aparatą klientai turi, bet dėl skambintojo telefono nustatymų nemato įeinančio numerio, pateikus prašymą „Teo“ nemokamai įjungia visų skambinančių numerių rodymą.
Ką daryti sužinojus ramybę trikdančio skambintojo numerį? „Tokiu atveju kviečiame kreiptis į „Teo“ ir mes geranoriškai pabandysime išspręsti šią situaciją. Jei tai nėra techninis gedimas, kurį galime padėti sutvarkyti, susisieksime su skambintoju ir išsiaiškinsime, dėl kokių priežasčių iš jo numerio yra vykdomi skambučiai“, – sakė „Teo“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis.
Jei skambintojai yra piktybiški, klientas gali dėl trikdymo kreiptis tiesiai į policiją.
Informaciją apie savo klientų duomenis „Teo“ teikia tik išskirtiniais teisės aktuose numatytais atvejais.
Rubrikoje „KlauskIT“ atsakome į skaitytojus kankinančius IT srities klausimus. Jei turite savo klausimą – pasinaudokite žemiau esančia forma arba tiesiog rašykite el. paštu: klauskIT@lrytas.lt.