Atsakymas į šį „nepatogų“ klausimą nustebins skeptikus, teigia „Blue Bridge“ IT paslaugų valdymo skyriaus vadovas Dmitrijus Syčiovas:
„Debesų kompiuterijos paslaugų teikėjai puikiai supranta, kad renkantis paslaugą ar sprendimą kaina visada buvo ir bus vienas svarbiausių kliento pasirinkimo kriterijų. Debesijos paslaugos kaina yra vienas iš svarbių parametrų, kurį būtinai įvertina ir tokių paslaugų architektai bei kūrėjai, suprasdami, kad niekas nepirks paslaugos, kainuojančios nepagrįstai brangiai.
Kita vertus, kaina ne visuomet yra vienintelis pasirinkimo kriterijus. Dažnai be kainos egzistuoja ir kiti sprendimo ar paslaugos pasirinkimo aspektai: saugumas, resursų panaudojimo efektyvumas, vykdomų projektų greitis (kad IT neslopintų kitų projektų), aiškesnis bei skaidresnis pirkimas, galimybė paprastai ir nebrangiai išbandyti IT sprendimą, personalo, kuris rūpinsis nupirkto sprendimo efektyviu darbingumu, klausimas ir kt.
Taigi, lyginant sprendimus, visų pirma svarbu suprasti, kurie kriterijai pirkėjui yra svarbiausi. Sekantis žingsnis – įsivertinti, kaip šiuo metu yra sprendžiami aktualūs klausimai ir kiek tai kainuoja, o tuomet – palyginti su siūlomos paslaugos kaina.
Tačiau verta prisiminti, jog bet kuris teikėjas visuomet pakonsultuos ne tik jo siūlomos paslaugos kainodaros ar naudos klausimais, bet ir padės suprasti bei atsirinkti reikalingus kriterijus, išsigryninti įmonės IT problematiką ir galimas kainas.“