Į šiuos klausimus atsako „Blue Bridge“ IT paslaugų valdymo skyriaus vadovas Dmitrijus Syčiovas:
„Toks požiūris – neišsamus ir labai vienkryptis. Naudojantis debesų kompiuterija, vienas iš pagrindinių privalumų yra aiški ir skaidri naudojamų išteklių apskaita bei efektyvus naudojamų išteklių valdymas. Tai rodo, kad vartotojas arba paslaugų gavėjas moka už tai, kiek konkrečiomis paslaugomis pasinaudojo.
Taip pat, pasitelkiant debesų kompiuteriją, galima daug laisviau ir lengviau sustyguoti savo IT sistemų pajėgumus bei apimtis nei dirbant su įprastomis duomenų talpyklomis, serveriais ir t.t.
Debesų kompiuterijos paslaugų teikėjai supranta, kad IT infrastuktūroms negalima taikyti principo „vienas dydis visoms kojoms“, todėl įprastai „debesų“ paslaugos skirstomos į keliolika skirtingų pasirinkimų, priklausomai nuo konkrečios įmonės poreikių. Ypač tai aktualu įmonėms ar įstaigoms, kurios turi poreikį intensyviam IT vystymui ar palaikymui ir kurių IT poreikis yra pakankamai dinamiškas.
Kita vertus, kadangi debesų kompiuterija nėra pririšta prie stacionarių serverių ar fizinių laikmenų, verslo projektų, priklausančių nuo IT, greitis padidėja, nes nebelieka juntamos priklausomybės nuo taip vadinamos „geležies“ pirkimo, diegimo ir priežiūros. Taigi „debesį“ sukontroliuoti nėra sudėtinga – tereikia jį tinkamai pritaikyti savo poreikiams.“