Į klausimą atsako „Omnitel“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovė Giedrė Ančerevičiūtė:
„Prieigos taškų pavadinimas (angl. access point name, APN) yra pagrindinis nustatymas telefone, kad internetas sėkmingai veiktų. Kai kurie naujesni telefonai nustatymus susiranda automatiškai, taip pat perkant telefoną iš operatoriaus ir naudojantis to paties operatoriaus internetu, nustatymai dažniausiai jau būna įdiegti. Kitu atveju kreipkitės į savo operatorių dėl nustatymų ir įsidiekite juos patys.
Esminiai punktai yra APN pavadinimas, vartotojo vardas ir slaptažodis. Papildomi duomenys nereikalingi, operatoriaus teikiamas internetas veiks įvedus šiuos tris laukelius.
„iPhone“ APN nustatymus įsidiegsite eidami tokiu keliu: Settings > (General) > Cellular > (Cellular Data) > Cellular Data Network.
Telefonuose su „Android“ operacine sistema kelias gali būti kiek skirtingas, priklausomai nuo telefono gamintojo, tačiau visada reikia pradėti nuo nustatymų: Nustatymai > Daugiau > APN (arba Prieigos taškai). Profiliui sukurti reikalingi tie patys duomenys – APN pavadinimas, vartotojo vardas ir slaptažodis, profilį galite pavadinti kaip norite. Jeigu pasirinkimo „Daugiau“ nėra, reikia rinktis mobiliųjų duomenų skiltį.
„Nokia“ telefonuose kelias turėtų būti vienodas – Parametrai > Mobilieji tinklai > lango apačioje bus pasirinkimas „Redaguoti/pakeisti prieigos taškus“, taip pat bus reikalingi tie patys duomenys.“
Rubrikoje „KlauskIT“ atsakome į visus skaitytojus kankinančius IT srities klausimus. Jei turite savo klausimą – pasinaudokite žemiau esančia forma arba tiesiog rašykite el. paštu: klauskIT@lrytas.lt.