Skrydžio duomenų savirašis fiksuoja daug techninio pobūdžio parametrų, o pokalbių savirašis įrašo įgulos narių pokalbius bei foninius pilotų kabinos garsus.
Šiuo metu saugos tyrėjų grupė pradėjo gautų duomenų analizę. Naudojant orlaivio padėties ir skrydžio charakteristikų modelį taip bus atliekami papildomi skaičiavimai, kurie būtini siekiant kuo tiksliau atkurti viso skrydžio ir jo pabaigos scenarijų. Saugos tyrėjai taip pat tęsia darbą ir su kabinos pokalbių savirašio duomenimis.
Ikiteisminiame tyrime šiuo metu jau yra atlikta įvykio vietos apžiūra, tęsiamos paimtų daiktų apžiūros, analizuojami skrydžio duomenys, nustatinėjamos faktinės įvykio aplinkybės bei žala, padaryta žmonių sveikatai, turtui ir gamtai. Iki dabar ikiteisminiame tyrime jau yra apklausta apie 30 asmenų. Lėktuvu skridę Ispanijos bei Vokietijos piliečiai šiuo metu tęsia gydymą savo šalyse.
Įtarimai šiuo metu niekam nepareikšti. Atliekant ikiteisminį tyrimą kol kas nėra atmesta nei viena versija, tačiau šiuo metu perkvalifikuoti tyrimą pagal kitokius BK straipsnius nėra jokio pagrindo. Šiuo metu ikiteisminis tyrimas yra atliekamas pagal Baudžiamojo kodekso 278 straipsnio „Transporto priemonių, juose esančių įrenginių netinkama priežiūra ar remontas“ 2 dalį ir 279 straipsnį „Tarptautinių skrydžių taisyklių pažeidimas“.