Lyginant su ankstesniais skrydžiais tuo pačiu maršrutu, vertikalusis greitis ir aukštis, kai skrydžio pabaigoje lėktuvas turėjo apsisukti 180 laipsnių kampu, skyrėsi nuo to pačio skrydžio keliomis dienomis anksčiau – nukritęs lėktuvas staigiame posūkyje skrido maždaug tūkstančiu pėdų žemiau ir maždaug 50 mazgų didesniu greičiu, atlikęs posūkį lėktuvas taip pat skrido didesniu greičiu.
Skrydžių stebėjimo svetainėje „Flight Aware“, kurioje pateikiami momentiniai skrydžio duomenys DHL skrydžio įrašas baigiasi 725 pėdų (220 m) aukštyje.
Su portalu Lrytas bendravęs ekspertas sakė, kad šie skirtumai posūkio metu nebūtinai reiškia, kad kažkas turėjo būti blogai – anot jo, yra aukščių ir greičių ribos, kuriomis pilotai gali atlikti manevrus ir nera aišku, ar jie kirto šias kritines ribas. „Tik jau artėjant prie tako turi būtinai būti greičiai ir aukščiai labai tikslūs, posūkiu metu ribos nėra tokios griežtos“, – aiškino ekspertas.
Policijos departamentas lėktuvo sudužimą kol kas sieja su technine arba žmogiškąja klaida, tačiau neatmetama ir terorizmo versija.
„Policijos departamentas vykdo ikiteisminį tyrimą, kurio metu bus išsiaiškintos visos įvykio aplinkybės“, – portalui Lrytas sakė Nacionalinių krizių valdymo centro vyriausiasis patarėjas Darius Buta.
Anksčiau šį mėnesį portalas BBC rašė, kad savaime užsidegančiais siuntiniais, nukreiptais prieš kurjerių bendroves Lenkijoje, Vokietijoje ir Jungtinėje Karalystėje, Rusija bando sabotuoti krovinių gabenimą, tačiau D. Buta teigė, kad dar per anksti kalbėti apie bet kokias priežastis. „Tyrimo metu bus išsiaiškinta“, – sakė jis.