Įraše pirmiausia girdima įprasta lėktuvo nusileidimo procedūra su besileidžiančiu DHL krovininiu lėktuvu.
Pokalbio pradžioje girdima, kaip lėktuvo pilotas sveikinasi su Skrydžių valdymo centru.
Skrydžio valdymo centro dispečerė duoda pilotui nurodymus nusileisti į 4000 pėdų, kiek vėčiau – ir į 2700 pėdų aukštį.
„Swift18D, liko 4 mylios nuo nusileidimo, kontaktuokite su bokštu“, – praneša dispečerė.
Pilotui kreipusis į Skrydžių valdymo bokštą, šis duoda leidimą leistis.
„Swift18D, vėjas 170° 15 mazgų, takas paruoštas leistis“, – praneš Skrydžių valdymo bokšto dispečeris.
Netrukus sustabdytas kitų lėktuvų kilimas
Visgi, po kelių akimirkų, Skrydžių valdymo bokštas informavo kitus lėktuvus, kad jie turi laikinai sustabdyti pakilimus.
„Airbaltic35G, nutraukite pakilimą, grįžkite į savo stovėjimo vietą. Ką tik įvyko orlaivio avarija, todėl mums reikės šiek tiek laiko“, – pranešė Skrydžių valdymo bokšto dispečeris.
Ta pati žinia buvo perduota ir kitam lėktuvui, kurio vienas iš įgulos narių lietuviškai paprašė paaiškinti, kas įvyko.
„Tuptinėje (taip vadinama radiotechninėmis tūpimo priemonėmis formuojama lėktuvams geriausiai tinkanti tūpimo linija, – red.) orlaivis nepriskrido“, – atsakė dispečeris.