Šis pristatymas yra dalis Rusijos nuolatinių pastangų stiprinti savo pažangius oro pajėgumus, atsižvelgiant į nuolatinius gynybos iššūkius. Pasak Rusijos gynybos šaltinių pranešimų, dėl šio papildymo iki 2025 m. sausio iš viso bus eksploatuojama apie 30 „Su-57“.
Ministro Pirmininko pavaduotojas Denisas Manturovas anksčiau pareiškė, kad „iki šių metų pabaigos bus pristatyta dar viena lėktuvų „Su-57“ ir naikintuvų „Su-35S“ partija. Lėktuvai yra skirtingose gamybos ir bandymų stadijose“. Tai rodo, kad gamyba vyksta stabiliai, pastebi „Defence Blog“.
Naujai pristatytuose „Su-57“ naikintuvuose ant išorinių tvirtinimo mazgų sumontuoti paleidimo įrenginiai „AKU-58U“, gerokai išplečiantys orlaivio galimybes naudoti įvairių tipų Rusijos gamybos „oras-oras“ amuniciją. Tarp jų ir sparnuotąsias raketas – pavyzdžiui, „Kh-59“ serijos raketas, kurios nėra skirtos paleisti iš vidinių ginklų dėtuvių. Šių raketų buvimas ant išorinių mazgų anksčiau buvo pastebėtas per ankstesnius „Su-57“ bandomuosius skrydžius.
Tačiau nors šie išoriniai šaudmenys padidina „Su-57“ taktinį universalumą, jie taip pat turi įtakos orlaivio slaptumui. Naudojant ginklus ant išorinių mazgų, sumažėja mažo pastebimumo faktorius, kuris yra svarbiausias „Su-57“ slaptumo elementas. Kompromisas tarp ginkluotės universalumo ir slaptumo išryškina operacinį lankstumą, kurį Rusijos pajėgos yra pasirengusios subalansuoti savo dabartinėje gynybos strategijoje.
„Su-57“, kurį Maskva reklamuoja kaip atsaką kitiems penktosios kartos naikintuvams, yra aprūpintas pažangios avionikos, „nematomumo“ savybių ir daugiafunkcinių pajėgumų deriniu. „Su-57“, skirtas tiek pranašumui ore užtikrinti, tiek smogiamosioms operacijoms, skirtas veiksmingai kovoti tiek su oro, tiek su antžeminiais taikiniais, ir suteikia Rusijos karinėms oro pajėgoms universalią platformą įvairiems misijų profiliams vykdyti, rašo „Defence Blog“.
Tuo tarpu Lrytas primena, kad visai neseniai žiniasklaidoje plito pranešimai apie Kinijos parodoje pristatytus rusiškuosius „Su-57“, kurie dėl surinkimo kokybės sulaukė kinų pašaipų, o čia apžvelgiami kai kurie abejones keliantys šio lėktuvo aspektai.