Lėktuvo nuotraukos ir vaizdo įrašai iš arti, atskleidžiantys abejotiną surinkimo kokybę, sukėlė Kinijos interneto vartotojų kritiką ir pašaipas.
Pirmasis „Su-57“ į Džuhajų atvyko pirmadienį, o antrasis „nematomas“ naikintuvas buvo atgabentas krovininiu lėktuvu „An-124“. Planuojama, kad pirmasis „Su-57“ atliks parodomuosius skrydžius, o antrasis bus demonstruojamas statiškai, kad dalyviai galėtų iš arti apžiūrėti pagrindinį Rusijos penktosios kartos naikintuvą.
Pasak portalo „Defense Express“, Kinijos stebėtojai kritikuoja matomus konstrukcijos trūkumus, įskaitant daugybę fiuzeliažo plokštes tvirtinančių varžtų ir prastai suderintas sekcijas. Nors apie matomų varžtų naudojimą buvo žinoma ir anksčiau, prastas plokščių tvirtinimas ir surinkimo nenuoseklumas sulaukė aštrių pastabų.
Pirmą kartą išsamiai parodytoje galinėje dalyje yra varžtų su skirtingų tipų galvutėmis – su kryžmine, plokščia galvute ir šešiakampėmis galvutėmis – todėl kilo klausimų dėl gamybos proceso.
Kinijos socialinės žiniasklaidos vartotojai nepalankiai palygino „Su-57“ ir Kinijos naikintuvą „Chengdu J-20“, kurį Pekinas reklamuoja kaip pažangesnį ir geriau pagamintą penktos kartos orlaivį. Daugelyje komentarų pabrėžiama, kad „Su-57“, nors ir yra prototipas (pažymėtas „T-50–4“, serijinis numeris 054), neatitinka moderniausiam „nematomam“ naikintuvui keliamų lūkesčių.
„Vaizdo įrašai, kuriuose užfiksuoti „Su-57“ konstrukciniai trūkumai, yra plačiai platinami, o Kinijos vartotojai atvirai tyčiojasi iš Rusijos orlaivio“, – išanalizavę komentarus pranešė „Defense Express“. Tai pabrėžia numanomus „Su-57“ trūkumus ir augantį Kinijos pasitikėjimą savo aviacijos ir kosmoso gamybos pajėgumais.
Dviejų „Su-57“ dalyvavimas „Airshow China 2024“, turėjęs sustiprinti Rusijos karinės aviacijos prestižą, vietoj to išryškino gamybos neatitikimus, apibendrina „Defence Blog“.