Susisiekus su klientų aptarnavimo centru, „Payseros“ atstovai patvirtino, kad „Paysera Tickets“ sistemoje užfiksuotas sutrikimas, ir kad apie jį informuotas atsakingas įmonės skyrius. Paprašius patikslinti, per kiek laiko galima būtų tikėtis trikdžių pašalinimo, klientų aptarnavimo specialistė nurodė tokios informacijos neturinti.
Taip pat nežinoma, kokia yra sutrikimo kilmė – ar tai yra kibernetinė ataka, ar sutrikimas. Klientų aptarnavimo specialistės teigimu, „žmonės tiesiog negali prisijungti prie „Paysera Tickets“.
„Paysera Tickets“ yra renginių organizatoriams skirta sistema, leidžianti tvarkyti informaciją apie renginius ir platinti bilietus. Platforma veikia nuo 2015 m. Portalo Lrytas skaitytojų teigimu, sistema naktį iš sekmadienio į pirmadienį dar veikė.
Pirmadienio popietę platformos veikimas jau buvo atkurtas.