„Airplane Chefs“, sėkmingai startavęs JAV bei Europoje, šiuo metu sulaukia daugiau nei 1 milijono kasdienių žaidėjų iš viso pasaulio. Pastaraisiais metais šis žaidimas sėkmingai įsitvirtina ir Azijos regione, kuriame be ženkliai išaugusio parsisiuntimų skaičiaus, žaidėjų skaičius kasdien ir kas mėnesį išaugo trigubai.
„Azijos mobiliųjų žaidimų rinka yra sparčiai auganti bei itin konkurencinga, tad joje įsitvirtinti gali būti sunku net ir patiems inovatyviausiems kūrėjams. Mes turėjome suprasti, kas iš tikrųjų pritraukia žaidėjus ir atliepia jų poreikius“, – žaidimo sėkmę komentuoja „Nordcurrent“ rinkodaros vadovė Ada Mockutė Jaime. Pasak jos, šio regiono žaidėjai ieško trumpų, malonių žaidimo sesijų, kurios leidžia pajusti progresą, o laiko valdymo žaidimų principas paremtas galimybe pasiekimus rinkti trumpalaikėje perspektyvoje.
Sėkmė nebuvo atsitiktinė
Žaidimo sudėtingumo lygis buvo sukurtas taip, kad trauktų tiek jaunuosius žaidėjus, tiek „casual gaming“ auditoriją, šiuo metu dominuojančią Azijos rinkoje. Be auditorijos pažinimo, ne mažiau svarbus buvo bendrų tendencijų stebėjimas.
„Nuolatinė duomenų analizė ir tikslinis rinkodaros kampanijų optimizavimas leidžia mums išlaikyti kontrolę, nepriklausomai nuo to, kokiu greičiu augame. Vienas didžiausių mūsų pasiekimų šiame etape – išlaikyta stabili žaidimo parsisiuntimo kaina (CPI). Azijoje, kurioje konkurencija auga kasdien ir vartotojų įsigijimo kaštai dažnai didėja, tai yra itin sudėtinga“, – dalinasi A. Mockutė Jaime.
Gerbėjai tampa žaidimo ambasadoriais
Socialiniai tinklai jau kurį laiką tapę tikru organinio augimo šaltiniu, vartotojams dalijantis savo žaidimo patirtimis. Ši tendencija neaplenkė ir „Airplane Chefs“, kai vienas iš „TikTok“ socialinio tinklo turinio kūrėjų vienu vaizdo įrašu surinko daugiau nei 18 milijonų peržiūrų.
„Visuomet mąstome apie bendruomenes, kurias buria mūsų kuriami žaidimai. Turinys, kuriuo dalinasi žaidėjai, yra autentiškas, jam neprilygs jokios tradicinės reklamos formos, taigi žaidėjus laikome savo ambasadoriais. Dėl šios priežasties įtraukėme jų turinį į mūsų mokamas kampanijas. Tai buvo neįtikėtinai efektyvu: su daugiau nei 1 milijardu reklamos parodymų vien Pietryčių Azijoje, „Airplane Chefs“ ne tik sumažino vartotojų įsigijimo kainą (CPI), bet ir užtikrino, kas reklamos turinys ir stilistika atlieptų vietinių rinkų tendencijas ir specifiką“, – atskleidžia „Nordcurrent“ rinkodaros vadovė.
Ateityje „Nordcurrent“ planuoja subalansuoti augimą tiek Azijoje, tiek pagrindinėse rinkose – JAV ir Europoje, išlaikydami nuoseklumą, stabilumą bei vartotojų lojalumą.