Ataka prasidėjo anksti antradienį, o „Microsoft“ automatinių apsaugos mechanizmų klaida ne sumažino, o pablogino jos poveikį, sakoma bendrovės atnaujintoje ataskaitoje.
Nuo atakos nukentėjo klientai įvairiuose regionuose, įskaitant „Azure“ platformoje veikiančias paslaugas. Pavyzdžiui, dėl „Azure“ problemų kelias valandas nebuvo galima daryti naujų užsakymų „Starbucks“ programėlėje, teigė su tuo susipažinęs asmuo.
DDoS atakos nukreipia masinį interneto srautą į svetainę – kad ją sutrikdytų arba sustabdytų jos veikimą. Šie incidentai yra tapę nuolatiniu finansų įstaigų rūpesčiu.
Remiantis „Downdetector“ surinktais vartotojų pranešimais, pranešimai apie „Azure“ ir „Microsoft 365“ sutrikimus Niujorke pradėjo kauptis netrukus po 7 val. ryto vietos laiku (14 val. Lietuvos laiku), o incidento piko metu buvo fiksuota šimtai skundų. „Microsoft“ teigė, kad incidentas Niujorke buvo pašalintas apie 17 val. vietos laiku (apie vidurnaktį Lietuvos laiku).
Problema taip pat turėjo įtakos daugeliui „Microsoft 365“ paslaugų ir funkcijų, sakoma „Microsoft“ pranešime socialiniame tinkle „X“. „Microsoft 365“ apima įprastas biuro programas, tokias kaip „Outlook“, „Word“ ir „Excel“.
Šio mėnesio pradžioje kibernetinio saugumo bendrovei „CrowdStrike Holdings Inc.“ išleidus programinės įrangos atnaujinimą su klaida, buvo paveikta apie 8 mln. kompiuterių su „Windows“ operacine sistema. Be to, „Microsoft“ taip pat kovoja su kibernetinių atakų, dėl kurių JAV vyriausybė paskelbė griežtą ataskaitą, kurioje raginama visoje bendrovėje atlikti pakeitimus, padariniais.
Antradienį – po to, kai bendrovė pristatė ketvirčio pajamas – „Microsoft“ vyriausiasis vykdantysis direktorius Satya Nadella per konferencinį pokalbį pranešė apie bendrovės kibernetinio saugumo produktų pažangą. Jis teigė, kad bendrovė turi daugiau nei 1,2 mln. saugumo sistemų klientų.
„Mes ir toliau teikiame pirmenybę saugumui“, – sakė S. Nadella, rašo „Bloomberg“.