„Mūsų paslaugų teikimas toliau gerėja, o mes toliau imamės poveikio švelninimo priemonių“, – tinkle „X“ nurodė bendrovė.
Pranešime pavadinimu „Paslaugų teikimo suprastėjimas“ „Microsoft“ pažymėjo, kad vartotojai „gali neturėti prieigos prie įvairių „Microsoft 365“ programėlių ir paslaugų“.
Apie tai paskelbta po to, kai Australija penktadienį pranešė apie didelio masto IT sistemų sutrikimus. Su problemomis susidūrė šalies nacionalinis transliuotojas, didžiausias tarptautinis oro uostas ir didelė telekomunikacijų bendrovė.
Australijos nacionalinio kibernetinio saugumo koordinatorė sakė, kad „didelio masto techninius sutrikimus“ lėmė problema, susijusi su „trečiosios šalies programinės įrangos platforma“.
„Microsoft“ tvirtino, kad prieiga yra ribota, nes kai kurie vartotojai galėjo naudotis „Microsoft 365“ tik skaitymo režimu.