„Rimtose kritinėse situacijose bet kokie kritiniai atnaujinimai pirmiausia diegiami ir testuojami dedikuotuose aplinkose, ne produkcijoje, – sakė NKSC atstovas. – Testinėje aplinkoje, administratoriai įsitikina, kad atnaujinimai nesugriovė nieko ir tik tada atnaujinimai yra diegiami jau produkcinėje aplinkoje.“
Nors atnaujinimai šį kartą sukėlė didelį sąmyšį, ekspertas sako, kad net tokiu atveju – atsinaujinti tikrai reikia.
„Daug saugiau kompiuterį naudoti su antivirusine programine įranga nei be jos“, – teigė jis.
Anot NKSC atstovo, iš šitos situacijos organizacijos gali ir pasimokyti.
„Organizacijoms reikia pasimokyti kaip diegiami ir testuojami atnaujinimai prieš juos perkeliant į produkciją – t. y. prieš diegiant atnaujinimus į sistemas, kurios valdo elektros energiją, vandenį ar užtikrina kitas svarbias paslaugas, atnaujinimai turi būti testuojami dedikuotoje saugioje aplinkoje. Jeigu atnaujinimai nesukėlė tokių pasekmių kaip kad šis sukėlė, tik tada jie gali būti diegiami produkcinėje aplinkoje“, – dėstė jis.
Ekspertas pridūrė, kad tokie sutrikimai tikrai nėra naujiena, tačiau šį kartą sulaukta didelės reakcijos, nes „šis sutrikimas palietė labai daug ir labai didelių organizacijų pasaulyje“.