Bendrovės teigimu, pagrindinė priežastis, dėl kurios sutriko pasaulinė veikla, buvo pašalinta, tačiau pridūrė, kad kai kurioms paslaugoms vis dar daromas poveikis.
„Pagrindinė priežastis buvo pašalinta, tačiau likutinis poveikis vis dar turi įtakos kai kurioms „Microsoft 365“ programoms ir paslaugoms“, – penktadienį socialiniame tinkle „X“ nurodė „Microsoft“.
„Atliekame papildomus švelninimo veiksmus, kad būtų palengvintas poveikis“, – priduriama pranešime.
Ekspertų teigimu, visapasauliniai sutrikimai bent iš dalies atsirado dėl įmonės „CrowdStrike“ išleisto programinės įrangos atnaujinimo. Bendrovės „CrowdStrike“ generalinis direktorius nurodė, kad IT problema, dėl kurios sutriko pasaulinė veikla, buvo identifikuota, ir kad buvo įdiegta pataisa.
Dėl „Crowdstrike“ blogos programinės įrangos atnaujinimo sistemos „mėlynuoja“ ir sugenda - o tai reiškia, kad jos negali būti tiesiog paleistos iš naujo, kad į kompiuterius būtų įdiegtas geras atnaujinimas.
„Kadangi sistemos nebeįsijungia, paveiktas sistemas reikės paleisti „saugiuoju režimu“, kad būtų pašalintas klaidingas naujinimas. Tai reikalauja neįtikėtinai daug laiko, o organizacijoms prireiks kelių dienų, kad tai atliktų plačiu mastu. Iš esmės turime vieną didžiausių pasaulyje kibernetinio saugumo tiekėjo sukeltų IT incidentų“, - BBC sakė tyrėjas Kevinas Beaumontas.