Didesnis dėmesys kūrėjams ir verslams
Šių metų „GameOn“ organizuoja „Litexpo“ ir Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacija (LŽKA). Pasak jos direktoriaus Gedimino Tarasevičiaus, šiemet, remiantis geriausiomis užsienio renginių praktikomis, didelis dėmesys bus skirtas kompiuterinių žaidimų industrijos kūrėjams.
„Daugelį metų organizuojami pasauliniai renginiai, pavyzdžiui, „Žaidimų kūrėjų konferencija“ (GDC), kasmet suburia žaidimų kūrėjų bendruomenę keistis idėjomis, spręsti problemas ar formuoti pramonės ateitį. Jautėme, kad būtent šio komponento anksčiau pritrūkdavo Baltijos šalių „GameOn“, todėl šiųmetį renginį nuo to ir pradedame. Naujove tapęs penktadienis bus didele dalimi skirtas konferencijai ir tinklaveikai. Penktadienį kviesime aktyviau dalyvauti programuotojus, menininkus, prodiuserius, žaidimų dizainerius, garso specialistus ir verslus“, – teigia G. Tarasevičius.
Anot LŽKA direktoriaus, pirmąją renginio dieną „GameOn“ pasiūlys platų paskaitų, susitikimų ir apskritojo stalo diskusijų pasirinkimą industrijos profesionalams. Parodoje bus pristatomos naujausios žaidimų kūrimo priemonės ir paslaugos iš pirmaujančių technologijų bendrovių. Renginyje veiks ir specialios bendruomenės erdvės, kuriose dalyviai galės susipažinti su bendraminčiais teminėse zonose, skirtose žaisti nepriklausomų kūrėjų, retro žaidimus ar eksperimentinius žaidimus.
Nuo simfoninio orkestro koncerto iki 100 dalyvių
Kaip teigia „Litexpo“ parodų organizavimo skyriaus vadovė Roberta Dudutė, šiemet renginys turėtų sumušti ne tik lankomumo, bet ir siūlomo turinio rekordus.
„Jau septintą kartą organizuojamas „GameOn“ – pelnytai laikomas vienu didžiausiu ir lankomiausiu renginiu ne tik Lietuvoje, bet ir visame Baltijos regione. Šio renginio-konferencijos išskirtinumu visuomet buvo tai, kad čia susitinka tiek kompiuterinių žaidimų entuziastai, tiek kūrėjai ar industrijos profesionalai. Todėl dar sklandesnei parodos patirčiai šiemet visiškai atnaujinome renginio išplanavimą bei pasiūlysime daug dėmesio vertų veiklų: lankytojų lauks netradiciniai stendai, daug pranešėjų ir dalyvių, kurių numatome daugiau nei 100. Taip pat siūlysime dviejų skirtingų profilių konferencijas, skirtas tiek industrijos profesionalams, tiek ilgamečiams žaidimų fanams, tiek pedagogams ar tiesiog tiems, kam smalsu, kaip kuriamas pramogų pasaulis (ir realus, ir virtualus)“, – išskiria R. Dudutė.
Pasak parodų organizavimo skyriaus vadovės, „GameOn“ išlaikys ir renginio tradicijas, tarp kurių viena ryškiausių – simfoninio orkestro koncertas, kurio metu atliekamos kompiuterinių žaidimų garso takelių kompozicijos.
Daugiau apie būsimą didžiausią Baltijos šalyse kompiuterinių žaidimų kultūros renginį „GameOn“ galite sužinoti svetainėje.