Perspėja šio mobiliojo operatoriaus klientus – savaitgalį galimi laikini klientų aptarnavimo sutrikimai

2024 m. liepos 12 d. 15:18
Šeštadienio naktį „Bitė“ diegs naują Centrinę klientų sistemą. IT projektas gali paliesti šimtus tūkstančių klientų visoje Lietuvoje. Naujos sistemos diegimo laikotarpiu – naktį iš šeštadienio į sekmadienį, nuo liepos 13 dienos 20 val. iki liepos 14 dienos 10 val. – galimi laikini klientų aptarnavimo sutrikimai, neveiks savitarnos sistemos.
Daugiau nuotraukų (1)
Vis tik bendrovė ramina – sistemos diegimas kokybiškam ryšiui įtakos nedarys, o dauguma žmonių nepatogumų nepatirs, mat šie bus vykdomi naktį, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Naujosios Centrinės klientų sistemos diegimo metu „Bitės“ klientai galės naudotis ryšio ir kitomis paslaugomis įprastai, tačiau laikinai nebus galima valdyti paslaugų, pasiekti sąskaitų, keisti „Go3“ planą, neveiks ir savitarnos svetainės mano.bite.lt ir mano.labas.lt.
Išankstinės paslaugos „Labas“ klientai, kol neveiks savitarna sistemos diegimo metu, sąskaitas galės papildyti papildymo kvitais, taip pat valdyti ir užsakyti planus trumposiomis žinutėmis.
„Iš anksto savo klientų atsiprašome už galimus nepatogumus. Dedame dideles pastangas tam, kad naujosios sistemos diegimas, į kurį investuojame net 2 mln. eurų, būtų įgyvendintas sklandžiai ir taip, kaip suplanuota“, – komentuoja bendrovės „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Gintas Butėnas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.