Vis tik bendrovė ramina – sistemos diegimas kokybiškam ryšiui įtakos nedarys, o dauguma žmonių nepatogumų nepatirs, mat šie bus vykdomi naktį, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Naujosios Centrinės klientų sistemos diegimo metu „Bitės“ klientai galės naudotis ryšio ir kitomis paslaugomis įprastai, tačiau laikinai nebus galima valdyti paslaugų, pasiekti sąskaitų, keisti „Go3“ planą, neveiks ir savitarnos svetainės mano.bite.lt ir mano.labas.lt.
Išankstinės paslaugos „Labas“ klientai, kol neveiks savitarna sistemos diegimo metu, sąskaitas galės papildyti papildymo kvitais, taip pat valdyti ir užsakyti planus trumposiomis žinutėmis.
„Iš anksto savo klientų atsiprašome už galimus nepatogumus. Dedame dideles pastangas tam, kad naujosios sistemos diegimas, į kurį investuojame net 2 mln. eurų, būtų įgyvendintas sklandžiai ir taip, kaip suplanuota“, – komentuoja bendrovės „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Gintas Butėnas.