„Žiniasklaida pasikeitė – populiarūs vaizdo tinklaraštininkai, interneto televizijos pagal savo surenkamas auditorijas jau senokai lenkia daugelį tradicinių žiniasklaidos kanalų, o savo svarba dažnai konkuruoja su pačiais didžiausiais televizijos, spaudos ar interneto turinio teikėjais. Tad operatyvus jų sekimas yra esminis ne tik krizių metu, bet ir vykdant planingus komunikacijos veiksmus“, – sakė „Repsense“ analizės skyriaus vadovė Rugilė Ereminaitė.
„Repsense“ seks ne tik oficialiai žiniasklaida pripažintus kanalus – Lietuvos radijo ir televizijos komisija žiniasklaidai prilygino 19 interneto transliuotojų, bet ir papildomus 21, kurių atnaujinimai vykdomi kas 15 minučių.
„Vienas svarbiausių mūsų uždavinių – mažinti baltas dėmes informaciniame lauke – o jų vis dar yra labai daug. Tinklalaidžių, socialinių tinklų, komentarų, interneto reputacijos stebėsena – visa tai mūsų klientams padeda geriau suprasti kokioje aplinkoje veikia jų organizacija ir gauti įžvalgų kaip sekasi komunikuoti ir ką daryti geriau“, – sakė „Repsense“ bendraįkūrėjas Mykolas Katkus.
Pasak jo, prekės ženklų, temų ir asmenų komunikacija tinklalaidėse jau seniai tapo daugelio organizacijų komunikacijos strategijų dalimi, tačiau iki šiol analizėse šios pastangos likdavo tarsi už brūkšnio.
Alfredo Chmieliausko ir M. Katkaus įkurta duomenų analizės bendrovė „Repsense“ iš rizikos kapitalo fondų ir privačių investuotojų pritraukė 1,3 milijono eurų. Bendrovės sukurta „Adler“ dirbtinio intelekto platforma naudojama dezinformacijos ir propagandos aptikimui ir paieškai bei finansų analitikai.