Žaidimas, kuris iki šiol visose platformose buvo išplatintas daugiau nei 50 mln. kopijų, kiniškame „Nintendo Switch“ pasirodė praėjusią savaitę – ir iš karto užėmė pirmąją vietą oficialioje pardavimų lentelėje.
„Glaudžiai bendradarbiavome su savo partneriais „Tencent“ ir „Nintendo“, kad šis žaidimas būtų pilnai pritaikytas „Switch“ vartotojams Kinijoje, – sakė „Human Fall Flat“ vykdantysis prodiuseris Nickas Powellas. – Tai bus mūsų neįtikėtinos sėkmės „Nintendo Switch“ platformoje Azijoje, ypač Japonijoje, kur vien šio žaidimo buvo parduota beveik du milijonai vienetų, tęsinys.“
Oficialioje „Nintendo Switch“ rinkoje Kinijoje tradiciškai dominavo pačių „Nintendo“ leidiniai. Žaidimas „Human Fall Flat“ iš karto pateko į rinką kaip didžiausias trečiosios šalies leidinys nuo 2020 m. gruodžio.
„Human Fall Flat“ yra smagus ir lengvas fizikos platformeris, kurio veiksmas vyksta siurrealių kraštovaizdžių pasaulyje. Kiekviename lygyje tenka žaisti vis kitoje aplinkoje – nuo dvarų, pilių ir actekų tvirtovių iki snieguotų kalnų, šiurpulingų naktinių peizažų ir urbanistinių vietovių. Keli būdai įveikti kiekvieną lygį ir žaismingi galvosūkiai skatina tyrinėjimą ir išradingumą – tačiau žinoma, yra ir sukinančių aplinkybių, kurie meta žaidėjui iššūkius: pavyzdžiui, ne itin koordinuotas pats žaidimo personažas, tad nesvarbu, ar šokinėjate, laipiojate, nešiojate daiktus, ar supatės – viskas greitai gali pakrypti ne taip, o tai gali sukelti juokingus padarinius, rašoma spaudos pranešime.
Lrytas.lt primena, kad lietuvio Tomo Sakalausko sukurtas „Human Fall Flat“ patenka į pasaulyje geriausiai parduodamų vaizdo žaidimų dešimtuką: kaip jau minėta, jo yra parduota daugiau nei 50 000 000 kopijų, ir pagal šiuos skaičius jis prilygsta tokiems didelių studijų hitams kaip „Overwatch“ ar „The Witcher 3“.