Ši naujai pastebėta modifikacija turi papildomus sprogstamuosius reaktyvinius šarvus (ERA), kas žymi galimą modernizavimą, siekiant padidinti mašinos gynybines galimybes.
Spėjama, kad „BMP-3“ buvo įrengti ERA komplektai „4S24“, specialiai sukurti lengvųjų transporto priemonių pažeidžiamumui mažinti pagal programą „Karkas-2“. Sistema „4S24“ užtikrina panašią apsaugą nuo kumuliacinių sprogimų kaip ir sprogstamasis reaktyvinis šarvas „4S20 Kontakt“, tačiau juose yra perpus mažiau sprogstamosios medžiagos.
Kad būtų išvengta lengvo šarvuočio korpuso pažeidimų, dinaminės apsaugos elementai yra patalpinti konteineryje tarp polimerinės medžiagos sluoksnių, užtikrinant kontroliuojamą detonuotų metalinių plokštelių, prasiskverbiančių pro lengvą šarvą, lėtėjimą. Šia konstrukcija siekiama sutrikdyti kumuliacinę, išlaikant pagrindinę šarvų funkciją – sušvelninti skverbimąsi.
Rusijos šaltiniai teigia, kad dinaminės apsaugos sistema „Karkas-2“ sėkmingai užkirto kelią detonacijos perdavimui tarp apsaugos elementų, užtikrindama esminę apsaugą nuo kumuliatyvinių srovių poveikio.
„BMP-3“ šonuose ir priekyje buvo įrengti blokai „4S24“. Tačiau šios priemonės neapsaugo šarvuočio nuo Ukrainos dronų kamikadzių keliamos grėsmės, rašo „Defence Blog“.