Viena iš problemų, su kuriomis susiduria „X“, yra neapykantą kurstanti kalba. Ši platforma yra priklausoma nuo pajamų iš reklamos, o bendrovės nenori, kad jų prekių ženklai būtų rodomi šalia įrašų, kuriuose kurstomas smurtas arba yra antisemitinių šūkių.
Neapykantą kurstančios kalbos ir kitokios ekstremistinio pobūdžio medžiagos problemą dabar spręs saugumo vadovė Kylie McRoberts. Tuo tarpu reklamos pramonėje kadaise dirbusiam Yale‘ui Cohenui teks pareiga užtikrinti, kad platforma taptų patrauklesnė bendrovėms, antradienį pranešė „X“.
Nuo to laiko, kai E. Muskas 2022 rudenį įsigijo „Twitter“, platformos pajamos sumažėjo perpus. Technologijų milijardierius žadėjo platformoje „X“ užtikrinti radikalią žodžio laisvę – žinoma, neperžengiant įstatymų ribų.
Jo teigimu, daugiausiai dėmesio skiriama tam, kad būtų ženkliai apribotos galimybės dalintis probleminio turinio įrašais, o ne juos šalinti. Po to, kai platforma perėjo į naujas rankas, darbą joje paliko jau du už saugumą atsakingi pareigūnai.
Prieš keletą mėnesių internetinių platformų tyrėjai parodė, kad gerai žinomų prekių ženklų reklama gali atsirasti šalia antisemitinių įrašų. E. Muskas į tai atsakė, kad tokie pavyzdžiai buvo sukurti dirbtinai ir neatspindi realios kasdienio naudojimosi platforma situacijos.
Nuo tada savo reklamą platformoje „X“ apribojo ar visai atšaukė keletas didelių reklamos klientų. E. Musko paskirta platformos „X“ vadovė Linda Yaccarino mėgina juos įtikinti, kad šioje platformoje sukuriama tokia aplinka, kurioje jų prekių ženklai gali būti saugūs.