Žvalgybos dokumente, kurį gavo „Defense Express“, teigiama, kad perimtų raketų liekanas tyrę ekspertai padarė išvadą, jog Rusija iš tiesų sukūrė hipergarsinį raketos „Cirkon“ raketinį variklį. Skirtingai nei iš oro paleidžiama balistinė raketa „Kh-47 Kinžal“, „Cirkon“ išlaiko nuolatinį hipergarsinį greitį – o tai reiškia didelę pažangą Rusijos raketų technologijoje.
Raketos „Cirkon“ paleidimo seka apima pradinį į minosvaidžio panašų paleidimą, po kurio įjungiama pirmoji pakopa, iškelianti raketą į didelį aukštį ir pasiekianti hipergarsinį greitį. Skrisdama kelių dešimčių kilometrų aukštyje „Cirkon“ pasiekia pastovų iki 5,5 Macho greitį, taip sumažindama šiluminę įtampą retoje atmosferoje.
Analizuojant „Cirkon“ kovinę galvutę paaiškėjo netikėtas faktas: jos kovinės galvutės svoris – apytikriai 100–150 kg su iki 40 kg sprogstamosios medžiagos – yra gerokai mažesnis nei kitų priešlaivinių raketų. Dėl to kyla klausimų dėl jos veiksmingumo prieš didesnius karinius laivus – pavyzdžiui, eskadrinius minininkus ar lėktuvnešius.
Atsižvelgiant į gamybos apimtis, „Cirkon“ kaina gali išaugti iki keliolikos milijonų, todėl masinis gamybos diegimas gali būti sudėtingas. Be to, daug išteklių reikalaujantis kūrimo etapas rodo, kad gamybos pajėgumai yra riboti ir gali siekti nuo kelių dešimčių iki kelių šimtų vienetų per metus.
Priešingai nei teigiama propagandoje, „Cirkon“ tinkamumas numatytam tikslui – t. y. dideliems karo laivams ir lėktuvnešiams – lieka neaiškus. Dėl „Cirkon“ sudėtingumo ir didesnių išteklių poreikių gali dar labiau sumažėti gamybos tempai – o tai tik dar labiau pabrėžia, su kokiais sunkumais susiduriama jį naudojant, rašo „Defence Blog“.