Apie tikslų šio skrydžio pobūdį ir ketinimus kol kas galima tik spėlioti, tačiau remiantis stebėtojų pranešimais, tai ne pirmas kartas, kai regione užfiksuojamas „U-2“ pasirodymas. Lėktuvo galimybė vykdyti iki 12 valandų trunkančius skrydžius leidžia orlaiviui pakilti iš bet kurios NATO europinėje dalyje esančios oro bazės – todėl klausimas, ar orlaivis yra dislokuotas Lenkijoje, lieka atviras.
„U-2 Dragon Lady“ išsiskiria kaip didelio aukščio strateginės žvalgybos lėktuvas, kuris nors ir yra vienas seniausių JAV karinių oro pajėgų tarnyboje, vis dar nuolat modernizuojamas. Jame įrengti trys skyriai žvalgybinei įrangai – du sparnuose ir vienas nosyje – jame yra daugiaspektrinė kamera, radiolokacinė stebėjimo sistema ir elektroninės žvalgybos įranga.
Iki 21 000 metrų aukštį galintis pasiekti „U-2“ gali vykdyti taikinių ir dominančių teritorijų žvalgybą naudodamas daugiakanalę optinę stotį ir radarą, išlikdamas nepasiekiamas priešo priešlėktuvinės gynybos sistemoms.
2020 m. vasarį „Lockheed Martin“ baigė naujos daugiaspektrinės kameros „SYERS-2C“, kuri dabar montuojama žvalgybiniuose orlaiviuose „U-2S“, bandymus. Ši atviros architektūros principu paremta kamera gali perduoti duomenis penktosios kartos naikintuvams „F-35 Lightning II“ ir „F-22 Raptor“. Tais pačiais metais JAV karinės oro pajėgos lėktuve „U-2 Dragon Lady“ išbandė ir integruotą dirbtinio intelekto sistemą „ARTUµ“, leidžiančią algoritmu valdyti radiolokacinę stotį ir aptikti sąlygines priešo raketų paleidimo šachtas, rašo „Army Recognition“.