„Šiuo metu jų turime daug daugiau nei pilnos invazijos pradžioje“, – nurodė jis.
Karininkas pabrėžė, kad tai įvyko dėl inžinerinio ir techninio personalo, kuris ir toliau bet kokiomis sąlygomis remontuoja orlaivius. „Visos įgulos pasirengusios atlikti užduotis dieną ir naktį, paprastomis ir sudėtingomis oro sąlygomis“, – teigė brigados vadas.
Tačiau jis taip pat pabrėžė, kad Ukrainos orlaiviams trūksta ginklų. „Turiu omenyje ne įrangą, o naikinimo priemones, visų pirma oro pajėgumus. Šis pajėgumų derinys – nors ir mažesnis tiksliųjų ginklų skaičius – yra pranašesnis už netiksliųjų ginklų masę“, – sakė vadas.
Jis pažymėjo, kad Rusijos lėktuvų pramonė yra daug geriau išvystyta nei Ukrainos, todėl jie sugebėjo modernizuoti turimą sovietinių laikų lėktuvų parką.
„Dėl sankcijų jų naujų orlaivių gamybos tempai sulėtėjo, todėl jie daugiau dėmesio skiria senojo lėktuvų parko modernizavimui“, – nurodė A. Bulacykas.
2022–2023 m. sąjungininkai Ukrainai perdavė apie tuziną sovietinių laikų lėktuvų ir sraigtasparnių.
Daugiausia naikintuvų Ukrainai perdavė Slovakija – 13 naikintuvų „MiG-29“, kurių perdavimas buvo baigtas balandžio 17 d.
Tuo pat metu 2024 m. Ukraina gaus pirmuosius „F-16“ naikintuvus – tačiau viskas priklausys nuo ukrainiečių pilotų mokymo rezultatų. Naujausiais duomenimis, pirmieji keturi ukrainiečių pilotai mokymus baigs iki vasaros, o visi ukrainiečiai pilotai mokymus baigs gegužės-rugpjūčio mėnesiais, rašo „Militarnyj“.