Nyderlandų duomenų apsaugos institucija (DAI) pranešė baudą skyrusi po to, kai 170 vairuotojų iš Prancūzijos pateikė skundą Prancūzijos žmogaus teisių organizacijai.
Skundas buvo nagrinėjamas Nyderlanduose, kadangi būtent šioje šalyje yra bendrovės „Uber“ europinė buveinė.
„DAI nustatė, kad „Uber“ nepagrįstai apsunkino tvarką, kuria vairuotojai galėtų peržiūrėti savo asmens duomenis ar gauti jų nuorašus“, – teigiama institucijos pranešime.
DAI nurodė, kad vairuotojų paprašymų leisti jiems susipažinti su savo duomenimis teikimo procesas „buvo paslėptas giliai programėlėje ir išbarstytas po skirtingus meniu“.
„Be to, privatumo sąlygose nebuvo nurodyta, kaip ilgai „Uber“ saugotų savo vairuotojų asmens duomenis ar kokių konkrečių saugumo priemonių ji imtųsi, perduodama šią informaciją subjektams, esantiems šalyse už Europos ekonominės erdvės ribų“, – paaiškino DAI.
Pranešime taip pat nurodoma, kad „Uber“ ėmėsi priemonių šiam trūkumui pašalinti ir sprendimą apskundė.
Bendrovė pranešė, kad DAI „pripažino, jog „Uber“ atsakė į keletą „nesvarbių“ vairuotojų keltų klausimų, o daugelį jų reikalavimų atmetė kaip nepagrįstus“.
„Mes esame pasiryžę nuolat tobulinti savo naudojamus prašymų susipažinti su duomenimis procesus ir visada konstruktyviai bendradarbiaujame su valdžios institucijomis, siekdami atsakyti į joms rūpimus klausimus“, – nurodė „Uber“.