Kai kurie uostamiesčio gyventojai antradienį turėjo įvairių reikalų Savivaldybėje, norėjo gauti informacijos interneto svetainėje – o pastebėję, kad ji neveikia, skambino į „Vakarų ekspreso“ redakciją, teiravosi, kas nutiko.
Savivaldybės interneto svetainė neveikė jau nuo šeštadienio. Viena iš versijų – įvykdyta kibernetinė ataka. Tačiau ją iš karto dar antradienį ryte paneigė Klaipėdos miesto savivaldybės Komunikacijos skyriaus vedėja Gintarė Butkienė.
Vieni Savivaldybės specialistai, girdėję, kad bus atnaujinama interneto svetainė, pamanė, kad tai gali būti susiję su tuo – kiti manė, kad užlūžo vidinis tinklas.
Kai kurie žmonės juokavo, kad metams baigiantis Savivaldybės visų skyrių darbuotojai dirbo išsijuosę ir esą tokio baisaus krūvio neatlaikė visa jos kompiuterinė sistema.
Toks trikdis iš dalies paralyžiavo Savivaldybės darbuotojų darbą, nes daugeliu atvejų nebuvo galimybės patikrinti duomenų.
IT specialistai dėjo daug pastangų bandydami atstatyti sistemą.
„Klaipėdiečiai negali gauti Socialinės paramos, Civilinės metrikacijos ir registracijos skyrių paslaugų, t. y. visų elektroninių paslaugų. Jų negaunantys žmonės skambina į Savivaldybę. Mes tikimės, kad problema bus likviduota per dvi valandas. Jau nustatyta, kurioje vietoje yra pažeistas kabelis – ne pastato viduje, o išorėje, Liepų gatvėje. Jį pažeidė pelės ar žiurkės, t. y. graužikai. Kabelis bus pakeistas ir atstatytas visas sistemos darbas“, – „Vakarų ekspresui“ antradienį 13 val. sakė Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktorius Andrius Žukas.