NATO radarai užfiksavo nežinomus iš Kaliningrado atskrendančius orlaivius, todėl iš Šiaulių buvo pakelti du Belgijos karinių oro pajėgų naikintuvai „F-16“.
Jie susekė ir atpažino du Rusijos naikintuvus „Su-30“, kurie nepalaikė ryšio su civiline oro eismo kontrole.
Po perėmimo, kuris taip pat buvo suderintas su Švedijos karinėmis oro pajėgomis, Belgijos naikintuvai grįžo į savo bazę Lietuvoje. Vėliau tą pačią dieną Prancūzijos karinių oro pajėgų naikintuvai „Mirage 2000–5“, šiuo metu taip pat dislokuoti Šiauliuose, buvo parengti tirti ir kitą iš Kaliningrado skrendantį Rusijos orlaivį. Tačiau dėl taktinės situacijos raidos Prancūzijos naikintuvai nepakilo.
Belgijos, Prancūzijos, Vokietijos, Lenkijos, Lenkijos, Turkijos ir Prancūzijos naikintuvai nuo gruodžio pradėjo vykdyti NATO oro policijos funkcijas rytiniame Aljanso flange. Trečiadienio misija buvo pirmoji Belgijos karinių oro pajėgų misija nuo tada, kai jos pradėjo vykdyti NATO užduotis – ir pademonstravo NATO oro policijos sistemos pasirengimą greitai reaguoti į situacijas, kurios susiklosto netoli NATO oro erdvės, teigia NATO sąjungininkų oro pajėgų vadavietė.
NATO nuolat stebi karinę veiklą prie savo sienų, o Aljanso naikintuvai budi visą parą, kad saugotų NATO oro erdvę ir teritorinį vientisumą.
Parengta pagal NATO sąjungininkų oro pajėgų vadavietės informaciją.