„Šis produktas gali būti paruoštas rinkai jau per dvejus ar trejus metus“, – pirmadienį naujienų agentūrai dpa pranešė mobiliojo ryšio paslaugų teikėjo padalinio Vokietijoje „Telefónica Deutschland“ atstovas Mallikas Rao. „Norime pradėti nuo verslo klientų, o po to šią paslaugą pasiūlysime ir masinei rinkai.“
Šiuo metu bendrovės „O2“ centre Miunchene, kuriame pirmadienį buvo minimos bendrovės tinklo dvidešimt penktosios metinės, atliekami holografijos naudojant virtualiosios realybės (VR) akinius bandymai.
Centre apsilankęs Bavarijos premjeras Markusas Söderis pats išbandė holografinį skambutį su vienu iš bendrovės „O2“ darbuotojų.
M. Söderio ši technologija pernelyg nesužavėjo, mat jo klausimas apie tai, kokie yra jos pranašumai, lyginant su vaizdo skambučiais, privertė suabejoti galima nauda.
Vokietijos mobiliojo tinklo operatoriai „Deutsche Telekom“, „Vodafone“ ir „O2“ bei Prancūzijos bendrovė „Orange“ ir technologijų startuolis „Matsuko“ iš Japonijos nuo praeitų metų įgyvendina projektą, kuriuo siekiama nustatyti holografinio ryšio tarp skirtingų tinklų standartus.
Bendri standartai suteiktų galimybę holografinių skambučių paslaugą teikti ne tik viename tinkle, bet ir tarp skirtingų ryšio teikėjų tinklų.
Mobiliojo ryšio operatoriai holografijos technologiją savo tinkluose diegia kiekvienas atskirai.
Karsteno Erlebacho iš bendrovės „O2“ teigimu, jau yra padaryta nebloga pažanga: „Mes atliekame pirmųjų holografinių konferencijų bandymus, tačiau šią technologiją dar reikia tobulinti“.