Praėjusį ketvirtį vartotojų skaičius išaugo 8,76 mln. Tai kur kas geriau nei pačios bendrovės „Netflix“ prognozės, pagal kurias vartotojų skaičius turėjo išaugti kiek mažiau nei 6 mln.
Dabar vaizdo formato transliavimo srautu milžinė planuoja pabranginti kai kurių rūšių prenumeratą savo klientams JAV, Prancūzijoje ir Didžiojoje Britanijoje.
Trečiadienį prekybos po biržos darbo dienos pabaigos metu akcijų vertė pakilo daugiau nei 12 proc.
Nuo pernai metų gegužės „Netflix“ stengėsi užkirsti kelią vartotojams dalintis paskyromis už vienų namų ribų. Tuo tikslų papildomi vartotojai turi arba patys susimokėti už savo paskyrą, arba buvęs paskyros savininkas turėtų juos įtraukti kaip papildomą narį už maždaug pigiausios prenumeratos su reklamomis dydžio mokestį.
Pirmesniais bendrovės „Netflix“ skaičiavimais, kito namų ūkio slaptažodžiu galėjo naudotis apie 100 mln. vartotojų. Bendrovė tikisi, kad tokie vartotojai nuspręs sumokėti už prenumeratą, vietoje to, kad jos atsisakytų. Šie skaičiavimai pasitvirtina. Ketvirčio pabaigoje „Netflix“ iš viso turėjo daugiau nei 247 mln. mokių klientų.
Trečiadienį „Netflix“ pranešė, kad bendrovės metinės pajamos išaugo 8 proc. ir pasiekė 8,54 mlrd. JAV dolerių. Pelnas išaugo maždaug penktadaliu ir siekė 1,68 mlrd. JAV dolerių.