Buvo aptarti keli kainų planai, tačiau 10 eurų per mėnesį planas yra realiausias, „Reuters“ nurodė su šiuo projektu susijęs šaltinis.
Spėjama, kad šiuo pasiūlymu „Meta“ bandytų apeiti Europos Sąjungos reglamentus, kurie grasina apriboti jos galimybes rodyti personalizuotas reklamas vartotojams be jų sutikimo – ir taip pakenkti pagrindiniam bendrovės pajamų šaltiniui.
Siūlant rinktis nemokamą planą, bet su reklamomis ir mokamą prenumeratą be reklamų, tikimasi, kad vartotojai rinksis pirmąjį, o tai padėtų „Meta“ laikytis taisyklių nedarant poveikio jos reklamos verslui.
Toks siūlomas „Meta“ prenumeratos planas būtų brangesnis už „Netflix“ prenumeratą, kurios bazinio plano kaina yra apie 8 eurus.
Mobiliuosiuose įrenginiuose vienos paskyros be reklamos kaina padidėtų iki maždaug 13 eurų – nes „Meta“ įskaičiuotų „Apple“ ir „Google“ programėlių parduotuvių komisinius mokesčius, pranešė „Wall Street Journal“.