„Sparčiai tobulėjant dirbtiniam intelektui, didžiausius socialinius tinklus valdanti technologijų gigantė „Meta“ priėmė sprendimą „Facebook“, „Instagram“ ir „Messenger“ įdiegti dirbtinio intelekto pokalbių robotų funkciją. Naujojo įrankio paskirtis – padėti šių soc. tinklų vartotojams dar lengviau surasti reikiamą informaciją ir gauti rekomendacijų“, – pranešime žiniasklaidai sako „Bitės Profas“ Martynas Vrubliauskas.
Daugiau kaip 30 skirtingų asmenybių
„Meta“ programėles papildysiantys pokalbių robotai pasitarnaus ne tik naujų mėgstamiausių restoranų, renginių ar kitos informacijos paieškose, bet ir leis lengviau kurti įtraukiančius vaizdo įrašus. Įspūdingiausia, jog visa tai dirbtinis intelektas gebės atlikti daugiau kaip 30 asmenybių, kurias įkūnys dirbtinis intelektas, stiliumi.
„Naujieji įrankiai savo funkcijomis primins šiuo metu pasaulyje populiariausią dirbtinio intelekto pokalbių robotą „ChatGPT“. Visgi robotų personažų įvairovė – naujiena, prisidėsianti prie jų funkcionalumo vartotojams. Pavyzdžiui, paprašius pateikti konkrečias kelionių rekomendacijas, robotas tai galės padaryti banglentininko dialogo stiliumi, o jei norėsite surasti istorinius faktus, jums galės atsakyti Abraomas Linkolnas“, – pasakoja išmaniųjų įrenginių ekspertas M. Vrubliauskas.
Anot jo, nors pirminė šių robotų paskirtis bus palengvinti vartotojų paieškos patirtį, neabejotina, kad ši naujiena taps ir įdomia bei stebinančia pramoga internautams.
Dar viena grėsmė duomenų saugumui?
Dirbtinio intelekto pokalbių robotų funkcija, įdiegta populiariausiuose socialiniuose tinkluose, pasitarnaus ir verslo profiliams, rinkdama naujus duomenis apie daugiau kaip pusketvirto milijardo šių socialinių tinklų vartotojų visame pasaulyje interesus.
„Socialinių tinklų naudotojams bendraujant su pokalbių robotu, jie bendrovei atskleis dar daugiau savo pomėgių, rūpimų temų, klausimų ir asmeninių duomenų. Visą šią informaciją technologijų gigantė „Meta“ galės panaudoti dar tikslesnėms ir pelningesnėms reklamoms. Pavyzdžiui, jei roboto paprašysite 5 romantinių filmų rekomendacijų, bendrovė žinos, kad laisvalaikiu mėgstate žiūrėti konkretaus žanro filmus. Todėl sraute galės pasiūlyti atitinkamas reklamas ir turinį, kuris, algoritmų nuomone, būtų įdomus ir aktualus jums“, – tvirtina M. Vrubliauskas.
Skelbiama, jog šie atnaujinimai „Meta“ vartotojus pasieks jau rugsėjį.