Įsibėgėjus vasarai, įvykių mūsų šalyje netrūko, tačiau didžiausias redakcijos komandos dėmesys buvo sutelktas NATO viršūnių suvažiavimui Vilniuje. Visa tai lrytas.lt žurnalistai nušvietė operatyviai ir kokybiškai, o tai davė puikų rezultatą.
Liepą lrytas.lt puslapių peržiūros buvo didžiausios per visą istoriją – siekė 138 940 688. Tuo tarpu delfi.lt – 138 794 100, 15min.lt – 108 427 804, tv3.lt – 69 834 770, lrt.lt – 34 621 306.
„NATO viršūnių susitikimo savaitė buvo tarsi keli pasaulio čempionato finalai su pratęsimais. Žurnalistams teko įsijungti į išskirtinį režimą – miego trūkumas, daug įtampos, skirtingų temų, nuolatinis lėkimas ir nuolatinis fiksavimas to, kas būtų įdomiausia skaitytojams.
Jau nekalbu apie emocinį krūvį, tačiau visą tą sunkų darbą, tekstų ir kadrų gausybę atperka rezultatas – skaitytojai įvertino mūsų atsidavimą, o kiekvienas žurnalistas po viršūnių susitikimo tapo dar geresniu.
Tai buvo išskirtinės dienos ne tik Lietuvos istorijoje, bet ir mūsų, kaip žurnalistų, gyvenimuose. Čia dar kartą noriu padėkoti visiems prisilietusiems prie šios temos bei mūsų skaitytojams – būtent jie ir yra varomoji jėga“ – sako redaktoriaus pavaduotojas Martynas Suslavičius.
Lrytas.lt gali pasigirti ir kitais liepos mėnesio rezultatais. Ir šį mėnesį portalas rikiuojasi tarp lyderių, išlaikydamas aukštą antrą poziciją pagal vidutinį praleidžiamą lankytojo laiką bei apsilankymų skaičių. Pagal pastarąją statistiką, lrytas.lt sugeneravo daugiau kaip 24 mln., delfi.lt – 39 mln., 15min.lt – 22 mln., tv3.lt – 20 mln., lrt.lt – 13mln.
Produktyvus mėnuo lėmė, kad vienas skaitytojas portale per liepos mėnesį praleido vidutiniškai 1 valandą ir 34 minutes. Tuo tarpu delfi.lt – 2 val. ir 7 min., 15min.lt – 1 val. ir 3 min., lrt.lt – 1 val., tv3.lt – 52 min.
Lrytas.lt vidutiniškai per dieną apsilankė 406 tūkst. realių vartotojų, Delfi – 545 tūkst., tv3.lt – 435 tūkst., 15min.lt – 395 tūkst., lrt.lt – 291 tūkst. vartotojų.