„Nepaisant makroekonominių iššūkių, su kuriais susiduria kiekvienas verslas, klientams ir toliau užtikriname kokybiškas paslaugas už patrauklią kainą. Intensyviai plečiame 5G tinklą ir siūlome savo klientams aktualias paslaugas: pratęstą įrenginių garantiją, interneto apsaugą. Vartotojai tai vertina – mūsų privačių ir verslo klientų skaičius taip pat nuosekliai auga“, – sakė bendrovės generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims Petras Masiulis.
Bendrovės pajamos per šį pusmetį pasiekė 164,29 mln. eurų ir buvo 4,6 proc. didesnės nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.
EBITDAaL (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą, amortizaciją ir pritaikius IFRS 16 efektą) šių metų pirmąjį pusmetį siekė 67 mln. eurų – tai 13 proc. daugiau, nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Antrojo 2023 m. ketvirčio duomenimis, įmonės paslaugomis jau naudojasi daugiau nei 2 mln. 30 tūkst. vartotojų. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, bendras klientų skaičius padidėjo 2,9 proc. Verslo klientų skaičius taip pat nuosekliai augo – jis siekia 309,5 tūkst. ir yra 7,9 proc. didesnis nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.
Diegiamos naujausios ryšio technologijos ir toliau itin pageidaujamos vartotojų – tai rodo kasmet nuosekliai augantis išnaršytų mobiliųjų duomenų kiekis. Balandžio, gegužės ir birželio mėnesiais bendrovės klientai Lietuvoje persiuntė 108 tūkst. TB duomenų – 14 proc. daugiau nei tuo pačiu metu 2022-siais.
Taip pat didėjo ir mobiliųjų duomenų vartojimas užsienyje. Per antrąjį metų ketvirtį keliautojai, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, užsienio šalyse naršė 53,8 proc. daugiau – duomenų kiekis padidėjo nuo 1,3 mln. Iki 2 mln. GB.
Nemažėja ir klientų susidomėjimas išmaniosiomis technologijomis. Lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, mobiliųjų telefonų operatorių rinkos dalis „Tele2“ pirmąjį šių metų pusmetį augo nuo 43 proc. iki 46 proc.
Pirmąjį šių metų pusmetį bendrovė toliau tobulina ryšio kokybę – gerinamas 4G+++ tinklas, kuris įmonės tinkle dengia 75,07 proc. Lietuvos gyventojų populiacijos. Lyginant su praėjusiais metais, operatorius šį pusmetį beveik padvigubino investicijas į ryšio kokybės gerinimą ir tam skyrė 12,8 mln. eurų – tai 70,2 proc. daugiau nei 2022-aisiais.
Bendrovė toliau plečia ir 5G ryšio tinklą. Neseniai 5G ryšys pasiekė ir „Pildyk“ klientus. Pirmąjį šių metų pusmetį operatorius pasiekė 5G ryšio greičio rekordą – 4,45 Gbps. Jį oficialiai užfiksavo Lietuvos rekordų fiksavimo agentūra „Rekordų akademija“. Matavimo rezultatai buvo protokoluojami vertinant 3 kriterijus – duomenų gavimą (angl. download), duomenų siuntimą (angl. upload), delsą (angl. ping).
Operatorius pastebi ir augantį klientų poreikį internete naršyti saugiai. Įmonė praėjusį pusmetį pristatė specialų saugumo įrankį – interneto apsaugos paslaugą. Ji atpažįsta užkrėstus puslapius, perspėja apie tai vartotoją ir užblokuoja prieigą prie jų. Neseniai pristatyta ir pratęstos garantijos paslauga, kurią užsisakius suteikiamas nemokamas įrangos techninis aptarnavimas, kai gamintojo suteikta garantija jau nebegalioja.
Be to, praėjusį pusmetį bendrovė tęsė paramą Ukrainai. Bendrovė palengvino tarptinklinio ryšio išlaidų kompensavimo tvarką visoms organizacijoms ir asmenims iš Lietuvos į Ukrainą vykstantiems su pagalbos misija, taip pat dalyvavo akcijoje „Keliu vėliavą už Ukrainą NATO“.