Žaidime „Chickenauts“ žaidėjas valdo fermerį, kurio valdose nusileido ateivių laivas, o vištidę apiplėšė paslaptingi paukščiai iš kosmoso. Žaidėjo misija – išlaisvinti pavogtas vištas, atskleisti ateivių nusileidimo priežastis ir sustabdyti šią invaziją.
Tačiau lengva nebus. Anot žaidimo kūrėjų, „Chickenauts“ – tai savotiškas eksperimentas, kuriame susilieja net keletas populiarių žanrų. Žaidimas semiasi įkvėpimo iš ypač populiarios nesąžiningo (angl. – roguelike) žaidimo formulės, kuri remiasi žaidėjo žiniomis ir galios progresija. Kiekvieną kartą, kai žaidėjai „pralaimi“, jie be ceremonijų nukeliami atgal į žaidimo pradžią, priverčiant juos persigrupuoti. Šioje startinėje stovykloje žaidėjai gali išplėsti savo kovos galimybes pasirinkdami naujas galias, kurios tobulina valdomą fermerį ir leidžia modifikuoti žaidimo stilių.
„Norėjome sukurti žaidimą, kurio kiekviena nauja sesija drąstiškai skirtųsi nuo prieš tai buvusių,“ – pasakojo vienas iš žaidimo autorių Mantas Banevičius. – „Žaidime įdiegėme daugybę būdų tobulinti savo veikėją, tad kiekvienas žaidėjas galės susikurti savitą fermerį ir pasirinkti jam įdomiausia būdą įveikti žaidimo iššūkius.“
Žaidimo kūrėjai užsibrėžė tikslą pilną „Chickenauts“ versiją išleisti dar šiemet, tad buvo pasirinktas itin išskirtinai atrodantis ir greitai gaminamas pikselinis grafinis stilius. Šis stilius ne tik atrodo puikiai, tačiau leidžia daug kūrybinės laisvės ir taip pat įgalina kūrėjus sutelkti dėmesį į žaismo elementus, greitai prototipuoti įvairias žaidimo mechanikas bei užtikrinti, kad „Chickenauts“ būtų tikrai smagus.
„Chickenauts“ šiandien debiutuoja ypač populiariame „Steam Next Fest“ renginyje, kuris skirtas kūrėjams parodyti dar tik kuriamus žaidimus, o žaidėjams leidžia susipažinti su netrukus pasirodysiančiais žaidimais ankščiau.
Žaidimo kūrėjų kolektyvas kviečia visus susidomėjusius sudalyvauti šiame renginyje bei išmėginti ankstyvą žaidimo versiją.
Žaidimo pristatomasis anonsas: