Tai viršijo lūkesčius. Kompanija taip pat nurodė, kad per tą patį laikotarpį gavo 28,6 mlrd. JAV dolerių pajamų, o mėnesinis „Facebook“ vartotojų skaičius išaugo ir dabar siekia beveik 3 mlrd. „Mums tai buvo geras ketvirtis, mūsų bendruomenė toliau plečiasi“, – pareiškė „Meta“ įkūrėjas ir vadovas Markas Zuckerbergas.
Jis kalbėjo apie didėjantį įmonės našumą, kompanijai pastaruoju metu vykdant diržų veržimąsi. M. Zuckerbergas yra paskelbęs, kad 2023-ieji „Meta“ bus „efektyvumo metai“. Verslininko teigimu, prie gerų įmonės rezultatų prisideda dirbtinis intelektas.
Po šių žinių paskelbimo „Meta“ akcijų kaina išaugo beveik 12 proc.
Bendrovė kartu nurodė, kad jos „programėlių šeimoje“, kuri apima „Instagram“, pirmą ketvirtį parodytų reklamų skaičius padidėjo 26 proc., tačiau esą sumažėjo vidutinė reklamos kaina.
„Meta“ kovą baigė turėdama gerokai mažiau darbuotojų, įmonei pastaraisiais mėnesiais inicijavus agresyvią atleidimų kampaniją.
2022-ieji „Meta“ buvo sunkūs metai. M. Zuckerbergas juos yra įvardijęs raginimu pabusti. „Meta“ vadovas tvirtino, kad būtų protinga „pasiruošti galimybei, kad ši nauja ekonominė realybė tęsis daugybę metų“.