Telekomunikacijų kompanijos pajamos iš IT paslaugų pardavimo per metus į viršų šovė 33,5 proc., mažmeniniai mobiliojo ryšio pardavimai padidėjo 16,2 proc., įrangos – 21,1 proc., interneto paslaugų – 9,1 procento.
„Perimdama sėkmingai veikiančios įmonės vadovės pareigas, įsipareigojau siekti dar ambiciningesnių bendrovės tikslų – dar labiau išsiskirti klientų aptarnavimo kokybe, greičiu, paprastumu ir visomis paslaugomis iš vienų rankų. Metų pradžios rezultatai atitinka mūsų ambicingą kryptį – įmonės pajamos ir EBITDA šį ketvirtį augo dviženkliu skaičiumi ir pasiekė rekordiškai aukštą lygį. Pelningos veiklos ir toliau sieksime ne tik efektyviai, bet ir tvariai“, – sakė bendrovės vadovė Giedrė Kaminskaitė-Salters.
Per paskutinius dvylika mėnesių į įmonės mobilųjį tinklą atėjo 67 tūkst. naujų klientų. „Telia Play“ turinio platformos klientų skaičius per metus padidėjo 4 tūkst. – iki 258 tūkstančių. Pirmojo šių metų ketvirčio pabaigoje, beveik 77 tūkst.Bentrovės klientų buvo pasirinkę fiksuoto ir mobiliojo ryšio paslaugas apjungiantį paketą „Telia1“.
Pasak G. Kaminskaitės-Salters, prie itin sėkmingo metų starto prisidėjo išaugusi klientų bazė, 5G skatinamas mobiliųjų duomenų vartojimas ir sėkmingai suvaldyti infliacijos bei aukštų energijos kainų iššūkiai. Bendrovės 5G ryšys jau dengia 90 proc. šalies teritorijos ir įmonė sėkmingai artėja prie tikslo jau šią vasarą naujos kartos ryšiu padengti 99 proc. Lietuvos.
Bendrovė pirmąjį ketvirtį beveik 22 proc. – iki 16,2 mln. eurų padidino investicijas į fiksuotojo ir mobiliojo ryšio infrastruktūrą Lietuvoje. Iki šiol įmonė visoje Lietuvoje jau įdiegė daugiau kaip 1500 5G ryšį palaikančių naujos kartos „Ericsson“ bazinių stočių.
Bendrovės valdyba visuotiniam akcininkų susirinkimui siūlo priimti sprendimą už 2022 metus skirti 0,06 euro vienai akcijai siekiančius dividendus, iš viso beveik 35 mln. eurų. Bendrovės akcijų kaina per pirmus tris šių metų mėnesius pakilo 1,8 proc., o bendra įmonės rinkos vertė viršija 1 mlrd. eurų.