Bendrovės teigimu, šis skaičius vos per tris mėnesius padidėjo 10 mln.
Tuo metu bendras mokamomis ir nemokamomis „Spotify“ paslaugomis besinaudojančių vartotojų skaičius išaugo iki 489 mln., palyginti su 456 mln. rugsėjo pabaigoje. Bendrovė tikisi, kad 2023 m. pirmą ketvirtį prenumeratorių gretas papildys dar 2 mln. vartotojų, o bendras naudotojų skaičius viršys 500 mln. ribą.
„Spotify“ nurodė, kad praėjusių metų paskutinį ketvirtį, palyginti su analogišku 2021 m. laikotarpiu, jos pajamos padidėjo 18 proc., iki maždaug 3,17 mlrd. eurų. Tačiau nepaisant to, bendrovė vis tiek fiksavo grynuosius nuostolius, kurie siekė 270 mln. eurų.
Praėjusią savaitę „Spotify“ paskelbė sumažinsianti savo darbo jėgą ir atsisakysianti apie 6 proc. visų darbo vietų. Platforma tikino, kad tokios priemonės griebiasi siekdama sumažinti išlaidas. Skaičiuojama, kad šis įmonės žingsnis paveiks apie 600 darbuotojų.