2022-aisiais startavę kursai sulaukė susidomėjimo, todėl „Wargaming Forge“ nusprendė pasiūlyti dvi naujienas: programavimo ir „ Game LiveOps“ kursus. Nuotolinės programos metu jaunieji kūrėjai mokysis iš profesionalų ir įgys žinių, kurios padės susirasti svajonių darbą žaidimų industrijoje.
„Tai unikalus reiškinys Lietuvos žaidimų industrijoje. Visi norintys dirbti žaidimų srityje dabar turės progą semtis žinių ir patirties iš žaidimų profesionalų, – sako „Wargaming Forge“ programų vadovė Vitalija Radzevičiūtė-Cibulskė. – 2022 metai buvo itin svarbūs, nes Lietuvoje paleidome „Wargaming Forge“ programą ir labai džiaugiamės augančiu populiarumu, kuris pasireiškia augančiu kursų, disciplinų ir aplikuojančiųjų skaičiumi, o taip pat ir alumnais bei praktikantais, kurių tikimės padaugės 2023-aisiais“.
„Wargaming Forge“ kursus veda profesionalai, kurie ne tik perduoda patirtį, tačiau ir tampa mentoriais bei būsimais kolegomis. Kursų dalyviai gaus tik pačias naujausias ir industrijai aktualiausias žinias. Kiekvienas kursus baigęs ir projektus įvykdęs studentas gaus sertifikatą, kuriuo galės papildyti savo CV, o ryškiausi kursų dalyviai bus pakviesti atlikti praktiką „Wargaming“ žaidimų studijoje.
„Game LiveOps“ paskaitos prieinamos visiems ir truks 2 mėnesius, tačiau į 3 mėnesių programavimo kursą predentuoti galės tik bazinių programavimo žinių turintys studentai.
Svarbiausia „Wargaming Forge“ kursų esmė – nuolatinis mentorių palaikymas ir skatinimas tobulėti, kurį 2022 kursų dalyviai iki šiol atsimena.
„Aš praėjusiais metais baigiau „Wargaming Forge“ nuotolinių kursų programą ir džiaugiuosi, kad įsisukau į žaidimų industriją. Jeigu ne kursai – tikrai nebūčiau čia, – prisimena QA kurso studentė Jelizaveta Kudritskaja, dabar dirbanti „Wargaming“ Vilniuje. – Šie kursai suteikia tik pačias svarbiausias žinias, todėl kelias į žaidimų pasaulį tampa gerokai paprastesnis.“
„Wargaming Forge“ programos autoriai 2022 metais intensyviai darbavosi prie programos turinio, dalyvavo karjeros mugėse, paskaitose, universitetuose ir mokslo įstaigose tiek Lietuvoje, tiek kitose šalyse. Tikimasi, kad užmegzti akademiniai ir verslo ryšiai padės plėtoti šią iniciatyvą ir toliau auginti naująją žaidimų kūrėjų kartą.