Tapo žinoma, kad „Rosmorport“ vadovybė pradėjo nurašyti dalį savo laivyno – kad galėtų panaudoti dalis naujesnių laivų remontui, praneša RBC.
„Rosmorport“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Vasilijus Strugovas pripažino, kad ledlaužis „Jermak“ bus išardytas į dalis, kad „išgyventų“ „Krasin“. Dar rugpjūtį buvo pradėtas darbas ieškant įmonės, kuri galėtų išmontuoti ledlaužį. Iš viso planuojama pašalinti iki 700 įrenginių.
Kitą dieną buvo rastas rangovas KIT. Jie pasiruošę ledlaužį išmontuoti už 2,7 mln. rublių. „Rosmorport“ nori suremontuoti „Krasin“ iki 2022 m. gruodžio. V.Strugovas taip pat pažymėjo, kad iš vieno „Jermak“ atsarginių dalių gali neužtekti, o kitų būdų jų gauti kol kas nėra, nes daugelis įmonių dėl sankcijų paliko Rusijos rinką.
Šiandien „Rosmorport“ departamente yra 290 laivų, iš kurių naudotini tik 268. Laivai yra 24 Rusijos Federacijos regionuose. Kad jie toliau veiktų, 22 laivai turėjo būti išmontuoti dalimis.
Yra žinoma, kad ateityje bendrovė planuoja montuoti rusišką įrangą ir dalis Suomijos gamybos laivuose, įskaitant „Kapitan Chadajev“, „Kapitan Zarubin“ ir dar keturiuose ledlaužiuose. Tokiu būdu įmonė planuoja pratęsti jų tarnavimo laiką dar 15 metų.
Dar rugpjūtį Rusijos oro linijos pradėjo ardyti senus orlaivius, kad galėtų remontuoti naujus „Airbus A320 Neo“, „Airbus A350“, „Boeing 737 MAX“ ir „Boeing 787“ lainerius.