„Tele2 Inovacijų biuro“ ekspertas Arnoldas Lukošius tikina, kad produktyvumo programėlės tampa nepakeičiamais skaitmeniniais asistentais, kurie padeda nepraleisti užduočių atlikimo terminų ir išlaikyti punktualumą.
Darbo organizavimas – „Trello“. Tai viena geriausių ir patogiausių organizavimo programų, leidžiančių sudaryti darbų sąrašus. Į juos galima įtraukti pastabas, užduotis, įvairias veiklas, mintis, nuotraukas ir kt. Šiomis užduotimis galima dalytis su kitais naudotojais, suteikus jiems prieigą prie sistemos. Jie čia taip pat galės susikurti savo darbų sąrašą, todėl tai palengvins komandinius projektus ir užduočių valdymą. Šia programa galima naudotis dirbant savarankiškai, tačiau ji geriausiai tinka dirbantiems komandoje. „Trello“ programa yra nemokama, ja galima naudotis „iOS“ ir „Android“ operacinėse sistemose, internetinėje naršyklėje bei įdiegus į kompiuterį.
Ryšių palaikymas – „Cloze“. Ši programa – tarsi asmeninis jūsų profesinių santykių asistentas. Jis sujungia kalendorių, darbų sąrašą, pastabas ir asmenines paskyras į vieną vietą. „Cloze“ automatiškai seka jūsų el. laiškų, telefono skambučių, tekstinių pranešimų, susitikimų, „LinkedIn“, „Facebook“ ir „Twitter“ informaciją. Ši programa automatiškai surenka visus jūsų duomenis ir sukuria profilius su jūsų bendraujamais žmonėmis – į juos talpinami bendri susirašinėjimai, skambučiai, susitikimai, užrašai ir failai. Programėlėje veikiantys įrankiai leidžia gauti įvairius priminimus, pavyzdžiui, jei nesulaukėte atsakymo į svarbų el. laišką. Ši programa palaikoma „iOS“ ir „Android“ operacinėse sistemose. Galite programa naudotis internetiniame žiniatinklyje ar atsisiųsti į kompiuterį.
Laiko sekimas – „Toggl“. Tai kokybiška laiko stebėjimo priemonė, kurią gali naudoti vienas vartotojas arba grupė žmonių, kad sektų savo laiką. „Toggl“ siūlo paprastą ir patogų laiko stebėjimo sprendimą – čia suteikiami visi įrankiai projektų, asmeninių veiklų ar papildomų darbo valandų sekimui. Programėlėje veikiantys priminimai padeda padidinti produktyvumą ir atlikti darbus laiku. Įrankių skydelyje galite matyti suvestinę, kiek laiko praleidote įvairioms veikloms atlikti. Tinka naudoti „iOS“ ir „Android“ operacinėse sistemose, bei internetiniame žiniatinklyje ar kompiuterio darbalaukyje.
Asmeninis asistentas – „24me“. Su šia programa gausite puikią virtualaus asistento programinę įrangą, kuri padės jums susiplanuoti dieną. Joje yra užrašų, darbų sąrašų ir kalendoriaus funkcijos. Pastarasis suderinamas su įvairiomis sistemomis (įskaitant „Outlook“ ir „Google“ kalendorių ir kitas). „24me“ taip pat siunčia išmaniuosius pranešimus, pavyzdžiui, priminimą apie artėjančius įvykius ir darbus, padeda apskaičiuoti geriausią laiką susitikimo pasiruošimui, perspėja apie eismo ir oro sąlygas. Užsirašyti pastabas galite naudodami balso valdymo sistemą. „24me“ technologijos automatiškai praneša, kokie darbai jūsų laukia ir pateikia asmeninius pranešimus, kad viską spėtume ir galėtumėte susitelkti į tai, kas svarbiausia. Aplikacija veikia „iOS“, „Android“ ir internetiniame žiniatinklyje, galite naudotis ir įsidiegę į kompiuterį.