Internete prekiaujančios įmonės susiduria su iššūkiais, kai dauguma klientų įsideda prekių į krepšelį, bet nepereina viso pirkimo proceso. Tikimasi, kad itin patogus mokėjimo būdas verslui padės tokių atvejų sumažinti, efektyviau valdyti kaštus, skiriamus mokėjimų sistemoms, bei leis greičiau disponuoti lėšomis. Sprendimą jau naudoja „Shopify“, „Prestashop“, „WH Smith“, „Funky Pigeon“, netrukus pradės ir „Club L London“, „FlyGo“.
Pasirinkę šį atsiskaitymo būdą, žmonės gali atsiskaityti išsaugotomis kortelėmis ar tiesiai iš „Revolut“ programėlės bei atgauti dalį sumokėtos sumos (angl. cashback). Ne „Revolut“ klientai gali atsiskaityti turimomis kortelėmis. Mokėjimų saugumą užtikrina veido atpažinimo funkcija ar pirštų antspaudų užrakto panaudojimas; sistemai nėra matomas pirkėjo sąskaitos numeris.
JK ir Airijoje pristatė skaitytuvą
Naujasis el. prekybos atsiskaitymo sprendimas papildo „Revolut“ kuriamą mokėjimų ekosistemą verslui. Dar šių metų liepą Jungtinės Karalystės ir Airijos verslininkams bendrovė pristatė pirmąjį įrenginį – lengvą, bet galingą ir greitai veikiantį kortelių skaitytuvą „Revolut Reader“. Įrenginys saugiai priima mokėjimus kredito ir debeto kortelėmis bei bekontakčius atsiskaitymus, kurie per ne daugiau kaip 5 sekundes atsiduria verslo „Revolut“ sąskaitoje.
Skaitytuvas nesunkiai suderinamas su įmonės naudojama POS sistema, nes siūlomas kartu su programinės įrangos kūrimo rinkiniu (angl. SDK), aplikacijų programavimo sąsaja (angl. API). Planuojama, kad jau per artimiausius mėnesius bendrovė pasiūlys ir POS sprendimą, taip paslauga taps patrauklesnė didesnėms įmonėms.
Prieš 5 metus startavusių paslaugų verslui transakcijų vertė šiemet perkopė 100 milijardų D. Britanijos svarų, jomis naudojasi šimtai tūkstančių įmonių Europoje bei JAV. Paslaugos verslui leidžia greitai, saugiai ir patogiai valdyti įmonės mokėjimus, pardavimus, skirtingas valiutas, darbuotojų išlaidas.