Lrytas.lt skaitytojus kvies ne tik sekti naujienas, bet ir žvelgti giliau, sužinoti daugiau.
Daugiau kokybiško turinio, žurnalistinių tyrimų, karščiausių naujienų, laiko patikrintų, populiarių ir naujų projektų bei konkursų ir dar patogesnis naudojimasis mūsų platformomis laukia pasinėrus į lrytas.lt.
Mažiau antraščių skaitymo, daugiau gilesnio žvilgsnio
Portalo lrytas.lt vyriausiasis redaktorius Tautvydas Mikalajūnas teigia, kad kiekviena nauja diena, atnešanti srautą įvykių ir naujienų, portalui yra atsakingas iššūkis, nes skaitytojams pateikiama išsami, objektyvi ir įdomi informacija.
„Šiais neramiais laikais įvykių karuselė beprotišku greičiu sukasi kasdien – karas Ukrainoje, bręstantys ekonominiai iššūkiai, naujas politinis ir mokslo metų sezonas, sporto aistros. Portalo lrytas.lt žurnalistai visada šalia šių įvykių.
Ir mes norime svarbiausias mūsų šalies ir pasaulio naujienas pateikti aiškiai, atidžiai įvertinus, o ne pralėkti greitai, paviršutiniškai ar atmestinai. Žvelgiame į procesus iš esmės, kritiškai, analitiškai, kruopščiai ir net smulkmeniškai. Žvelgiame kitaip. Apie tai ir portalo lrytas.lt šio sezono šūkis „Nerk giliau!“, – sako T.Mikalajūnas.
Kartu su Lietuvos rinktine
Braukiant įtampos prakaitą kartu su visais šalies krepšinio gerbėjais, portalas lrytas.lt kviečia sekti svarbiausią informaciją vienoje vietoje – specialiai 2022 metų Europos krepšinio čempionatui sukurtame „Eurobasket 2022“ puslapyje.
Jame kiekvienas krepšinio gerbėjas ras viską, ko tik gali prireikti. Karščiausios naujienos, patogūs tvarkaraščiai, galimybė greitai ir paprastai peržiūrėti rezultatus bei statistiką – tik dalis to, ką siūlome.
„Sveikinu visus pagaliau sulaukus šios krepšinio šventės. Akivaizdu, kad tai vienas įdomiausių čempionatų, todėl džiaugiuosi, kad šia proga savo skaitytojams galime pateikti nemažiau kokybės nei NBA žaidėjų desantas „Eurobasket 2022“ dvikovoms.
Per kiekvieną čempionatą stengiamės sukurti inovatyvų, išsamų ir patogų produktą, kuris vienu metu leistų ir sekti karščiausias naujienas, ir pagilinti savo žinias. Mūsų puslapyje krepšinio sirgaliai galės ruoštis rungtynėms kaip ruošiasi ir pačios rinktinės – rasite būtiniausią informaciją apie varžovus, matysite, kaip sekasi kitų grupių ekipoms.
Skaitytojų jau puikiai įvertintas įrankis leis viską sekti iškart, o mūsų žurnalistai pateiks ir savo įžvalgas ar pastebėjimus. Kai K.Maksvytis po rungtynių galvos apie klaidas ir geriausiai pasirodžiusius žaidėjus, lrytas.lt skaitytojai taip pat galės vertinti rinktinių pasirodymą – man tai vienas įdomiausių mūsų puslapio papildymų. O vyšnia ant torto – karščiausios naujienos tiesiai iš Vokietijos. Kviečiu visus prisijungti ir linkiu, kad Lietuvos rinktinė eitų iki pat aukso!“, – kalbėjo lrytas.lt Naujienų ir Sporto skyriaus redaktorius Martynas Suslavičius.
Projektai, be kurių ruduo neįsivaizduojamas
Projektai yra stiprūs ir sėkmingi, kai jie yra tęstiniai. Būtent toks yra „Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupės su partneriais organizuojamas „Verslo geno“ projektas. Portalo žurnalistai visą vasarą kaip bitės dūzgė po atokiausius Lietuvos kampelius, ieškodami jaunų ir jau sėkmingais tapusių verslų, kuriuos ir aprašė, ir parodė vaizdo siužetais. Jau netrukus, rugsėjo pabaigoje, paaiškės, kurie verslai šiemet tapo skaitytojų ir komisijos favoritais.
„Džiaugiamės, kad šios publikacijos ir reportažai sulaukia didelio susidomėjimo, o jauniems verslams leidžia būti dar plačiau išgirstiems ir aktyviau lankomiems. Tiek projekto metu, tiek ir po jo lrytas.lt Verslo skyrius ir toliau didžiausią dėmesį skirs svarbiausioms šalies ir pasaulio aktualijoms, kiekvieną dieną apie tai informuodami skaitytojus.
Naujienų skaitomumo statistika rodo, jog visuomenė mūsų portale randa jiems aktualią ir kasdienybėje svarbią informaciją, kuri leidžia taupyti, prasmingai leisti ir planuoti finansus, numatyti galimus ateities įvykius rinkose“, – sako projekto vadovas, portalo lrytas.lt Verslo ir Auto rubrikų redaktorius Vytenis Radžiūnas.
Visiškai kitoks ruduo būtų be „Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupės ir Lietuvos architektų sąjungos (LAS) organizuojamo interjero konkurso „Mano erdvė“. Jis ir vėl sugrįžta.
„Padarykim, kad fainai būtų, kad žmonės patikėtų architektūra, ne lozungine madinga-žalia-tvaria, o gera architektūra, kad skaitytojai priprastų prie estetikos, lavintų skonį. Žinau, ne iškart, bet pamažu mums tai tikrai pavyks“, – prieš aštuonerius metus kolegoms pristatinėdama interjero architektūros konkurso-parodos „Mano erdvė“ idėją žadėjo jo kūrybos vadovė, portalo lrytas.lt Būsto rubrikos redaktorė Inga Junčienė.
Ir išties lrytas.lt komandai puikiai pavyko: vien pernai projekto turinys buvo peržiūrėtas pusę milijono kartų, kad jis vis populiaresnis ir tarp kūrėjų įrodo kasmet didėjantis jų darbų srautas. Tai neleidžia abejoti, kad jie visiškai pasitiki „Mano erdvės“ tarptautine vertinimo komisija, kurios narius itin kruopščiai atrenka Lietuvos architektų sąjungos pirmininkė Rūta Leitanaitė.
Ne tik žiūrėti, bet ir klausytis
Atnaujinant tv.lrytas.lt platformą didelis dėmesys buvo kreiptas į pasikeitusius skaitytojų poreikius bei pasaulines tendencijas. „Nuo šiol platformoje mūsų skaitytojai galės ne tik matyti vaizdo medžiagą iš karščiausių Lietuvos bei pasaulio taškų, populiariausios redakcijos kuriamos laidos bus pasiekiamos ir audio formatu.
Naujienų ar mėgstamų laidų galėsite klausytis vairuodami automobilį, sportuodami ar užsiimdami bet kokia kita veikla. Audio formato privalumas – jam klausyti nereikalingas didelis interneto duomenų kiekis ar itin didelė interneto sparta, tad jokių problemų išgirsti naujienas nekils net ir būnant vietose, kur interneto ryšys nėra itin stiprus.
Taip pat reikia nepamiršti, kad audio formatu pateiktą medžiagą galima klausyti, net ir užrakinus telefoną“, – pabrėžia lrytas.lt IT skyriaus vadovas Giedrius Kvakšys, apie rugsėjo viduryje pasirodysiančią atnaujintą platformą.
Atnaujintoje mobiliojoje lrytas.lt programėlėje skaitytojai galės patys pasirinkti naujienų kategorijas „Mano skiltis“ ir matyti tik juos dominančias temas. Taip pat šioje programėlės versijoje rasite ir mūsų rubriką LRYTAS EN, kurioje aktualiausias naujienas pateikiame anglų kalba. Naujienos, įvykiai, komentarai, analizės, vaizdo ir garso turinys – vienoje vietoje.
Jo teigimu, didelis dėmesys buvo skiriamas vartotojo patirčiai: „Su kiekvienu atnaujinimu stengiamės, kad skaitytojams būtų patogiau rasti jiems aktualią informaciją. Suprasdami, kad gyvename itin didelės spartos laikais, stengiamės kiekvieną elementą pateikti taip, kad vartotojo kelias mūsų platformoje būtų kuo paprastesnis“.
Žengiam kartu ir už portalo ribų
Socialiniuose tinkluose į naują sezoną neriame pateikdami dar daugiau video turinio iš įvykių, renginių ir mūsų projektų. Jais dalinamės ne tik „Facebook“ ir „Instagram“, bet ir „TikTok“ platformoje. Nuo rugsėjo 1-osios lrytas.lt sporto žurnalistas Laurynas Ribakas tiesiogiai iš „Eurobasket 2022“ dalinasi krepšinio čempionato užkulisiais, akimirkomis iš treniruočių, rinktinės žaidėjų komentarais ir savo bei sirgalių įspūdžiais.
Rudenį pasitinkame tęsdami socialinių tinklų paskyrų ir turinio jose optimizavimo darbus, analizuodami, koks turinys įdomus mūsų sekėjams.
„Nors vasaros pabaiga lepino Lietuvos gyventojus karštais orais ir kvietė laiką leisti prie vandens telkinių, jų aktyvumas „Facebook“ platformoje tik augo. Rugpjūčio mėnesį pasiekėme beveik 2 milijonus vartotojų per visas lrytas.lt paskyras šioje platformoje.
Atitinkamai paskutinį vasaros mėnesį padidėjo ir portalo skaitytojų kiekis, kurie atėjo į portalą iš socialinių tinklų, tai sudarė 41.59 proc. visų portalo lankytojų. Rugpjūtis ir rugsėjo pradžia mums sėkminga ir „Instagram“ platformoje.
Čia skirdami dėmesį video turiniui pasiekėme daugiau nei 3 kartus vartotojų nei liepos mėnesį. Į „TikTok“ įžengę tik gegužės pabaigoje šiuo metu jau turime beveik 2 tūkst. sekėjų, kurių gretos ir įsitraukimas kiekvieną dieną didėja.
Vasarą portalo lrytas.lt „LinkedIn“ turinys susilaukė 75 proc. daugiau peržiūrų nei pavasarį, o pagal vartotojų įsitraukimą į turinį šiame socialiniame tinkle šiuo metu esame treti tarp žiniasklaidos priemonių“, – sakė lrytas.lt socialinių tinklų redaktorė Gabrielė Svetikaitė.
Remiantis interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, lrytas.lt vasarą palydėjo užsitikrinęs aukštas pozicijas naujienų portalų sąraše. Antrąją vietą lyderių gretose lrytas.lt ir toliau užima pagal apsilankymų skaičių ir puslapių peržiūras bei praleistą laiką portale.
Pateikti duomenys rodo, kad pastarąjį mėnesį lrytas.lt turėjo didžiausią realių vartotojų augimą tarp visų šalies naujienų portalų. Per rugpjūčio mėnesį portale apsilankė daugiau kaip 1,14 mln. realių vartotojų. Kiekvieną dieną portalas sulaukdavo vidutiniškai 428 tūkst. lankytojų.