Jau gegužės 26 dieną, parodoje-konkurse „Technorama 2022“ studentai, jaunieji mokslininkai ir antrepreneriai pristatys savo idėjas maisto, sveikatos, aplinkos, skaitmeninių sprendimų, mobilumo, inžinerijos, gynybos, įtraukios ir kūrybingos visuomenės srityse.
Parodos dieną, mokslo ir technologijos entuziastų lauks konferencija – „TECHNORAMA’22 CODE: Innovation“, kurioje savo patirtimi bei įžvalgomis apie ateities technologijas dalinsis įkvepiantys pranešėjai. Konferencijos tiesioginė transliacija vyks KTU „Startup Space“ Facebook paskyroje.
Žaidimų ateitis – išmaniuosiuose telefonuose
Naujosioms technologijoms vis labiau veržiantis į mūsų gyvenimą, išmanieji telefonai tapo neatsiejama ne tik darbo, bet ir laisvalaikio dalimi. Išmaniųjų įrenginių ryškėjantys bei didėjantys ekranai, didėjantis procesorių galingumas, vidinės atminties augimas suteikia galimybę žaisti kaip niekada sudėtingus žaidimus, kurie papildyti įvairiomis detalėmis ir yra ilgalaikiai. Savo įžvalgomis apie mobiliųjų žaidimų populiarumo piką dalinasi konferencijos „TECHNORAMA’22 CODE: Innovation“ pranešėjas, TutoTOONS Skaitmeninės reklamos analitikų ir marketingo analitikų komandų vadovas Stefano Accosato.
Augantis mobiliųjų įrenginių vartotojų skaičius skatina kompiuterinių žaidimų kūrėjus perkelti populiarumo susilaukusius žaidimus į mobiliuosius įrenginius. Pasak S. Accosato, esminis mobiliųjų žaidimų privalumas lyginant su kompiuteriniais žaidimais yra daug platesnės auditorijos pasiekiamumas.
„Didžioji dalis žaidimų mobiliuosiuose įrenginiuose gali būti įdiegiami nemokamai, o trumpos žaidimų sesijos vartotojams leidžia neatsitraukti nuo pamėgtų veiklų. Tai dar vienas žaidimų mobiliuosiuose įrenginiuose privalumas“, – pasakoja S. Accosato.
Kalbėti apie tendencijas, kurios vyraus ateityje tampa sudėtinga, tačiau pastaruoju metu daug dėmesio skiriama tikslinės auditorijos moterų suvokimas.
„Moterų auditorija yra sparčiausiai auganti per pastaruosius keletą metų. Tikimasi, kad ši augimo tendencija artimiausiu metu nekis. Būtent tai gali būti vienas iš pagrindinių faktorių, kuris gali lemti kokio turinio žaidimų paklausa augs ir kokių žaidimų populiarumas mažės“, – įžvalgomis apie mobiliuosius žaidimus dalinasi S. Accosato.
Technologijos ir inovacijos: pirmasis žingsnis pozityvių pokyčių link
Šiuolaikinės prekėmis bei paslaugomis užpildytos rinkos formuoja verslo aplinką įvairiose srityse. Tai įmones motyvuoja stiprinti savo pranašumus, kurie padeda išsiskirti augančių vartotojų poreikių aplinkoje. Dėl šios priežasties konkurencingumo didinimas tampa kertiniu faktoriumi, skatinančiu verslą ieškoti naujovių ir kartu atsigręžti į inovacijas.
Anot „TECHNORAMA’22 CODE: Innovation“ pranešėjo, „Accenture Baltics“ inovacijų projektų vadovo Marks Petrovs, verslui, kuris siekia ne tik sulaukti rytojaus, bet ir palaipsniui tapti dominuojančiu rinkoje, efektyviausios priemonės įgyti konkurencinį pranašumą yra novatoriškas požiūris į procesų diegimą ir aktyviai vystomi bei pagrindinę veiklą stiprinantys technologijų projektai.
M. Petrovs pabrėžia, jog efektyviems pokyčiams reikalingas ir prototipas, kuris inovatyvų sprendimą nukreiptų teisinga linkme.
„Sukūrus prototipą, jo testavimas gali padėti nustatyti kryptį, kuria linkme tobulinti sprendimą, kad pastarasis padėtų pasiekti geriausių rezultatų idėjos vystymo etape“, – sako jis.
Žmogaus ir technologijų sinergija
Viena pagrindinių verslo sėkmės dedamųjų dalių – tai stipri, puikius profesinius įgūdžius turinti motyvuota komanda.
Darbas kartu komandai leidžia papildyti vienas kitą, generuoti drąsias idėjas bei efektyviai spręsti augimo iššūkius. Kita vertus, technologijoms tapus svaria ir reikšminga verslo dalimi, siekiant, jog idėja užkoptų į sėkmės olimpą, svarbiausias vaidmuo atitenka žmogaus ir technologijų sinergijai.
Apie tai, kaip žmogaus proto bei kūrybiškumo derinimas kartu su technologijomis gali tapti kertiniu įmonės sėkmės akcentu, dalinasi REIZ TECH vadovas Valdas Šimas.
„Sinergija ne tik padeda efektyviai dirbti kartu ir teikia abipusę naudą, bet ir kuria pasitikėjimą, paremtą komandiniu darbu ir bendra kūryba, kuri skatina susitelkimą, išradingumą bei įvairovę,“ – sako V. Šimas.
V. Šimas priduria, jog būtent ši sinergija puikiai akomponuoja inovatyvios kultūros kūrimui REIZ TECH aplinkoje. „Kaip ir „Kaizen metode“ ir filosofijoje, „reizeriai“ patys sukuria konkurencingą plėtros strategiją, kuria remiantis visi prisideda prie stiprios nuolatinio tobulėjimo kultūros“, – sako jis.
„Visuomet laikausi posakio – viską įmanoma padaryti geriau, net jei tuo metu atrodo, kad viskas tinka. Tai yra visapusiškos sėkmės kūrimo dalis“, – savo įžvalgas reziumuoja REIZ TECH įmonės vadovas Valdas Šimas.
Detaliau susipažinti su konferencijos programa galite čia. Nespėjusius apsilankyti fizinėje parodoje organizatoriai kvies pasivaikščioti po virtualią parodą, kuri veiks iki kitų metų parodos renginio.
Renginio programa čia.
Atiduokite balsą už inovatyviausią jauno kūrėjo idėją: https://plus.lrytas.lt/technorama-2022/
Renginį organizuoja KTU „Startup Space“. Daugiau informacijos apie renginį ieškokite adresu www.technorama.ktu.edu.