„Prasidėjęs karas Ukrainoje sukrėtė mus visus, tačiau tik išlaikydami ramybę ir dirbdami savo kasdienį darbą galėjome prisidėti prie paramos tiems, kuriems labiausiai jos reikia. Dar kartą įrodėme, kad Lietuvos žmonės, verslai ir valstybė gali susivienyti dėl bendro tikslo. Tik padėdami vienas kitam galime siekti tvarių verslo rezultatų“, – sakė bendrovės generalinis direktorius Petras Masiulis.
Operatorius nuo karo Ukrainoje pradžios pinigais ir įranga remia ukrainiečiams padedančias organizacijas. Operatorius skyrė daugiau kaip 30 tūkst. SIM kortelių ir 200 interneto maršrutizatorių su nemokamomis paslaugomis Ukrainos pabėgėliams, daugiau kaip mėnesį įmonės klientai galėjo skambinti į Ukrainą nemokamai. Iš viso pirmąjį ketvirtį operatoriaus suteikta parama siekia daugiau kaip pusę milijono eurų.
Pirmojo 2022 m. ketvirčio operatoriaus duomenimis, bendrovės paslaugomis naudojosi beveik 2 mln. vartotojų. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, bendras klientų skaičius padidėjo 4,5 proc.
Metų pradžioje stabiliai augo ir operatoriaus verslo klientų dalis – jie pirmąjį ketvirtį sudarė beveik 282 tūkst., tai yra 13,3 proc. daugiau nei pernai.
Pirmąjį šių metų ketvirtį „Tele2“ vartotojai išnaršė 95,5 tūkst. TB duomenų, o tai yra 21,6 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. Kasmet augantis mobiliųjų duomenų suvartojimas rodo, kad internetas tapo itin svarbia paslauga kasdienei komunikacijai.
Operatoriaus tinkle prakalbėta 1,2 mlrd. minučių – palyginus su analogišku laikotarpiu pernai, skambinta 6,9 proc. mažiau. Mažėjantis prakalbėtų minučių skaičius ir augantis mobiliųjų duomenų suvartojimas rodo besikeičiančius vartotojų įpročius – jie dažniau skambina internetiniu ryšiu.
Tai turėjo įtakos ir bendrovės finansinių rezultatų augimui – pajamos pirmą ketvirtį buvo 76,9 mln. eurų arba 12,5 proc. didesnės nei prieš metus.
EBITDAaL (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją, bet po nuomos sąnaudų) marža pirmąjį ketvirtį siekė 37,6 proc. Tai sudarė 28,9 mln. eurų – 8 proc. daugiau nei 2021 m. tuo pačiu metu.
Laisvėjantys pandemijos suvaržymai lėmė dar labiau augantį keliautojų skaičių, dėl to vėl didėja duomenų vartojimas užsienyje. Per pirmuosius tris šių metų mėnesius keliautojai, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai, užsienio šalyse naršė beveik du kartus daugiau – duomenų kiekis padidėjo nuo 558 tūkst. iki 1 mln. GB.
Ir toliau populiarėja namų interneto paslauga. Šio segmento vartotojų skaičius pirmąjį šių metų ketvirtį buvo 14,5 proc. didesnis nei tokiu pačiu laikotarpiu 2021 m.
2022 m. pirmą metų ketvirtį įmonės investicijos į ryšio kokybės gerinimą siekė 2,8 mln. eurų – 24,9 proc. daugiau nei praėjusiais metais.
Operatorius orientuojasi į 4G+++ tinklo gerinimą, kuris bendrovės tinkle dengia 70,1 proc. Lietuvos gyventojų populiacijos. Iš viso šiuo metu veikia 1444 operatoriaus LTE stotys.
Operatorius taip pat pradeda šviesolaidžio interneto komercinį etapą sostinės Žirmūnų rajone – po pusmetį trukusio pasiruošimo, gyventojai šia paslauga galės naudotis jau gegužės mėnesį.