„Į Lietuvą atvykusiems ukrainiečiams ryšio ir išmaniųjų sprendimų klausimais kyla nemažai rūpesčių. Būtent todėl nuo šiol salone technologijas lengviau suprasti padeda namų kalba kalbantys ukrainiečiai darbuotojai, taip pat „Bitės Profas“. Šiame salone bus galima patogiai gauti visas iki šiol ukrainiečiams mūsų dovanotas prekes ir paslaugas vienoje vietoje. Atsižvelgdami į prašymus ir siūlymus, turėsime ir naujų paslaugų, tad tikiu, jog ši pagalba kiek palengvins ukrainiečių įsikūrimą Lietuvoje“, – sako Pranas Kuisys, „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius.
Naujasis salonas bus randamas ir atpažįstamas „BITĖ | Слава Україні“ (liet. Šlovė Ukrainai) vardu. Didžiausią klientų srautą turintis salonas Vilniuje veiks balandžio 15 – liepos 15 dienomis. Salone dirbantys darbuotojai ukrainiečiai savo tautiečiams pataria ir padeda dėl visko, kas išmanu. Salone taip pat teikiama informacija ir apie kitų organizacijų teikiamą pagalbą ukrainiečiams.
Salone dovanojamos ir išankstinio apmokėjimo paslaugos „Labas“ kortelės, jų įmonė ukrainiečiams jau suteikė keliasdešimt tūkstančių. Šiomis kortelėmis besinaudojantys žmonės turi išskirtines ryšio sąlygas 3 mėnesius nuo aktyvavimo dienos. Taip pat nuo karo prieglobstį Lietuvoje radę ukrainiečiai naujajame salone gali nemokamai atsiimti 100 nemokamo namų interneto paslaugų su įranga, įsigyti specialias mobiliojo ryšio, namų televizijos paslaugas be įsipareigojimų.
„Bėgant laikui kyla pavojus, jog dalis žmonių apsipras su karu. Naujasis salonas yra vienas mūsų pasirinktų būdų vis priminti, jog Ukrainos žmonių kova – nesibaigia. Ukrainiečiai kovoja ne tik už savo, bet ir už visos Europos ateitį, tad būtina ir toliau remti šią kovą visais mums prieinamais būdais“, – teigia P.Kuisys.
Tam salone taip pat įrengtas ir rėmimo terminalas, kuriame, vos prilietus banko kortele, galima lengvai ir greitai paremti Ukrainos žmones 2 Eur suma. Visa surinkta parama skiriama nacionaliniam savanorių koordinavimo centrui „Stiprūs kartu“. Terminalas įrengtas kartu su partneriu – mokėjimų sprendimų bendrove „EPS LT“.
„Jei pažįstate žmogų, kuriam reikia pagalbos išmaniųjų įrenginių ir sprendimų, ryšio klausimais – pakvieskite apsilankyti naujajame salone Vilniaus „Akropolyje“ ir jiems bus suteikta visa pagalba namų kalba“, – kviečia P.Kuisys.