Lrytas.lt mėnuo: kova su dezinformacijos srautu ir dėmesys bėgantiems nuo karo

2022 m. balandžio 8 d. 16:41
Lrytas.lt
Susitelkimui, paramai ir karo įvykių Ukrainoje sekimui – tam didžiausią dėmesį pastaraisiais mėnesiais skiria ne tik naujienų portalo lrytas.lt redakcija, bet ir skaitytojai.
Daugiau nuotraukų (3)
Tai rodo ir interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ pateikti kovo mėnesio skaitomumo rezultatai.
Lrytas.lt žurnalistai operatyviai ir objektyviai pateikia naujausią informaciją apie karą Ukrainoje, tačiau tik tuo tikrai neapsiriboja. Dar kovo pradžioje žengtas svarbus žingsnis – sustabdyta komentavimo galimybė prie visų publikacijų portale ir prie straipsnių karo tema socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje. Taip užkertant kelią plisti dezinformacijai ir propagandai karo tema.
„Esame pirmasis ir kol kas vienintelis portalas Lietuvoje, kuris visiškai atsisako skaitytojų komentavimo galimybės tiek portale, tiek prie tekstų, publikuojamų lrytas.lt „Facebook“ paskyroje.
Šiuo metu ypatingai svarbu apsisaugoti nuo propagandinio srauto ir pagal galimybes neleisti viešojoje erdvėje reikštis penktajai kolonai“, – sako portalo lrytas.lt redaktorius ir direktorius Tautvydas Mikalajūnas.
Dėmesys išskirtiniams projektams
Skaitytojų vis labiau juntamą pozityvių naujienų poreikį portale kiekvieną savaitę papildo informatyvios laidos bei nauji projektai, kurių įsibėgėjant pavasariui dar daugės.
Lietuvoje jaučiamas stiprus susitelkimas paramai Ukrainai ir nuo karo bėgantiems žmonėms. Tai portalą lrytas.lt paskatino sukurti projektą „Mūsų namai – jų širdims“, kuriame karo pabėgėliai iš Ukrainos ir juos priėmę lietuviai jautriai bei atvirai dalijasi išgyvenimais, patirtimis ir viltimi.
Portalas taip pat prisideda prie paramos Ukrainai fondo „Blue/Yellow“ komunikacijos.
Likus kiek daugiau nei savaitei iki Velykų, lrytas.lt kviečia įsileisti į namus šventinį laukimą ir su esančiais šalia atrasti „Velykų džiaugsmus“: pozityvias istorijas, naudingus patarimus, kokių tradicijų laikytis, kaip paruošti Velykų patiekalus, kaip dažyti margučius, o atradus laisvo laiko minutę – dalyvauti velykiniuose konkursuose. Laikas su artimaisiais, palaikymas ir teigiamos emocijos padės bent kiek sumažinti daugelio patiriamą nerimą.
Kovo viduryje prasidėjo „Swedbank“ edukacinis projektas „Kiekvienas gali“ apie smulkųjį ir vidutinį verslą, kurio pagrindinis tikslas – mokyti ir drąsinti žmones pradėti kurti savo verslą, padėti smulkiam ir vidutiniam Lietuvos verslui sparčiau augti bei tobulėti.
Šylant orams vis labiau kyla noras keliauti ir geriau pažinti neatrastas Lietuvos vietas. Tad projekte „Įspūdinga Lietuva“ rasite ne tik naujus maršrutus ir lankytinas vietas, tačiau sužinosite ką galima aptikti mažesniuose šalies miesteliuose ir kokias paslaptis jie slepia.
„Lietuvos rytas“ išleido naują 2022-ųjų pavasario-vasaros žurnalo „Stilius Plius“ numerį. Apie svarbiausias šio sezono mados kryptis ir interjero naujienas, pažintis su stilių kuriančiomis asmenybėmis bei mados namų legendas – naujame žurnale, kurio viršelį puošia dizainerė Monika Kazakevičiūtė-Kriščiūnienė.
Lrytas.lt nestokoja ir praktiškų patarimų, kurie šiam metų laikui yra itin aktualūs. Be to, atšilus orams, nederėtų pamiršti, kad turime būti saugūs gamtoje. Naujas projektas „Būkime saugūs gamtoje“ primins, kaip apsisaugoti nuo erkių ir jų platinamų ligų, bei į kokius simptomus po erkės įkandimo svarbu atkreipti dėmesį.
Apie šiuos ir kitus projektus kviečiame sekti ir skaityti skiltyje „Projektai“.
Augantis skaitomumas ir aktyvumas socialiniuose tinkluose
Kaip įprastai, mėnesio pradžioje interneto rinkos tyrimų bendrovė „Gemius“ pateikė interneto žiniasklaidos skaitomumo rodiklių apžvalgą. Per pastaruosius mėnesius dėl įvykių Ukrainoje išaugęs lrytas.lt skaitomumas ir įsitraukimas išliko vienas didžiausių ir kovo mėnesį.
Vertinant vidutinį dienos unikalių vartotojų skaičių – vidutiniškai per dieną naršė daugiau kaip 506 tūkst. internautų.
Be to, kovą lankytojai portale praleido gerokai ilgiau – vienas skaitytojas naršymui vidutiniškai skyrė 2 val. 24 min.
Kovo mėnesį Lietuvos interneto vartotojai portalui lrytas.lt skyrė 14 proc. viso interneto portaluose praleidžiamo laiko. Tai yra antras rezultatas naujienų portalų rinkoje. Delfi sulaukė 35 proc., 15min.lt – 11 proc., lrt.lt – 10 proc., tv3.lt – 8 proc.
Gerokai didesni skaičiai fiksuoti apsilankymų ir puslapių pervertimų parametruose. Pastarųjų sugeneruota per 149 mln., o apsilankymų skaičius pasiekė daugiau kaip 37 mln. Unikalių vartotojų per vasario mėnesį skaičiuojama beveik 1,2 mln. Kovo mėnesį teigiami pokyčiai pastebimi socialiniuose tinkluose.
Lyginant su praėjusiu mėnesiu, didėjo vartotojų pasiekiamumas ir įsitraukimas. Kovą naujienų portalo turinį kone trečdaliu daugiau lankytojų pasiekė per socialinį tinklą „Instagram“. „LinkedIn“ turinio įrašų peržiūros paaugo net keturis kartus.
„Pastarąjį mėnesį buvome aktyvūs socialiniuose tinkluose dalindamiesi naujausiomis žiniomis, pagrindinėmis Lietuvos ir užsienio atstovų mintimis, kokybiškais ir įvairiais vaizdo įrašais. Be to, atnaujinome turinio pateikimo vizualų stilių.
O „Instagram“ bei „LinkedIn“ paskyrose tapome aktyvesni – augo šių paskyrų turinio matomumas ir įsitraukimas“ – teigia lrytas.lt socialinių tinklų redaktorė Gabrielė Svetikaitė.
Rekordinės peržiūros
Bendram mėnesio skaitomumo rezultatui įtakos turėjo ne tik žurnalistų tekstai, bet ir video turinys.
Praėjusį mėnesį lrytas.tv lankytojai savo dėmesio neatitraukė nuo įvykių Ukrainoje. Rodomi siužetai, specialūs reportažai ir pokalbiai su specialistais buvo patys populiariausi.
Nemažai dėmesio praėjusį mėnesį lankytojai skyrė savaitgalį eteryje pasirodančioms laidoms „Berta&Talks“ bei „Sveikatos ekspertai“. Ypatingo dėmesio sulaukė startavusio projekto „Kol aš laukiu tavęs“ video turinys, kuriame akušerė Ieva Girdvainienė kartu su kitais specialistais atsako į aktualiausius ir dažniausiai iškylančius klausimus apie nėštumą bei dalinasi patarimais su būsimomis mamomis.
Lrytas.tv žiūrovai gali išvysti diskusijas, neseniai vykusias tarptautinėje mokymosi, žinių ir karjeros planavimo parodoje „Karjera&Studijos 2022“. Lrytas.lt žurnalistė Agnė Liubertaitė kartu su mokytojais, konsultantais, specialistais kalbėjosi itin aktualiomis temomis: apie tai, kaip sukurti mokytojui ryšį su mokiniu ir „Gap Year“ – ar moksleiviai jau leidžia prabangą metus ieškoti savęs?
Kovo mėnesis buvo ypatingas ir lrytas.tvYouTube“ paskyrai, kurioje užfiksuotos rekordinės – 60 milijonų peržiūros.
Lrytas.lt – norintiems žinoti daugiau!
gemius^InstantLrytas.lt
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.