Paskambinus nurodytu pagalbos-konsultacijų telefonu, konsultantė patvirtino, kad sutrikimai fiksuoti daugelyje jų sistemų – tiek jungiantis prie savitanos, tiek naudojantis m.parašu.
Apie 11 valandą Lrytas.lt susisiekė su „Tele2“ atstove spaudai Asta Buitkute – ji patvirtino, jog šiuo metu vykdomi sistemų atnaujinimo darbai ir greitu metu gedimai turėtų būti pašalinti: „Nieko baisaus nenutiko, gali būti sudėtingiau prisijungti prie programėlės, pasipildyti sąskaitą, bet nei skambučiams, nei SMS žinutėms, nei naršymui jokios įtakos gedimas neturi“, – paaiškino atstovė spaudai.
Pasak A.Buitkutės, didelio kiekio skundų dėl gedimo negauta, tad kol kas negalima tiksliai pasakyti, kokią dalį vartotojų jis paveikė.
Pasiteravus, ar gedimai gali kaip nors būti susiję su įvykiais Ukrainoje, atstovė spaudai patikino, kad tikrai ne – greitu metu viskas bus sutvarkyta.
12 val. 25 min. su portalu susisiekusi A.Buitkutė informavo, kad gedimai buvo pašalinti apie 11 val.
„Atsiprašome klientų, kurie šiandien susidūrė su techniniais sutrikimais. Dėl naktį „Tele2“ tinkle vykdytų sistemų atnaujinimo darbų, dalis klientų galėjo susidurti su techniniais trikdžiais, bandydami naudotis papildomomis paslaugomis – tačiau tai neturėjo įtakos ryšio kokybei klientams skambinant, siunčiant SMS ar naršant. Sutrikimų priežastis buvo iškart identifikuota ir iškart pašalinta. Sistemų veikla buvo atstatyta jau apie 11 val.“, – rašė operatoriaus atstovė ryšiams su visuomene.