„Praėję metai buvo kupini iššūkių tiek verslui, tiek ir žmonėms. Dėl pandemijos pasauliniu mastu sulėtėjo įrangos pristatymo tempai, kita vertus, dėl besitęsiančio hibridinio darbo, ryšio paslaugų ir įrangos poreikis augo. Tai, kartu su didėjančia mūsų verslo klientų dalimi, turėjo įtakos sėkmingam finansinių metų užbaigimui“, – sakė bendrovės generalinis direktorius Petras Masiulis.
2021-aisiais vyravęs hibridinio darbo modelis turėjo ypatingos reikšmės mobiliojo interneto duomenų vartojimo augimui. Pernai įmonės tinkle iš viso išnaršyta 325,3 tūkst. TB duomenų, o tai yra 37,2 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu 2020 m.
Finansinių rezultatų augimui įtakos turėjo ir sparčiai populiarėjanti namų interneto paslauga. Vartotojų skaičius šiame segmente išaugo iki 225 tūkst. arba 16 proc. daugiau nei analogišku laikotarpiu.
Iš viso klientai operatoriaus tinkle per praėjusius metus telefonu kalbėjo 4,9 mlrd. minučių. Palyginus su 2020 m., iškalbėta 5,8 proc. mažiau. Mažėjantis prakalbėtų minučių skaičius rodo, kad keičiasi vartojimo įpročiai ir klientai vis dažniau artimiesiems skambina išmaniosiomis programėlėmis ir įspūdžiais dalinasi internetu.
2021 m. „Tele2“ paslaugomis naudojosi 1,9 mln. vartotojų. Operatorius visus metus užtikrintai augino verslo klientų dalį. Bendrovės verslo klientų skaičius pernai, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2020 m., padidėjo beveik 17 proc. ir pasiekė 274,5 tūkst.
Sparčiam verslo klientų skaičiaus augimui įtakos turėjo pandemijos laikotarpiu pasiūlytos aktualios paslaugos ir sprendimai verslui.
Pernai žmonės daugiau laiko leido namuose, todėl augo ir buitinių pramogų, tokių kaip televizija, poreikis. 2021 m., lyginant su tuo pačiu metu 2020-aisiais, TV paslaugų vartotojų skaičius išaugo net 141,1 proc.
Bendrovės pajamos 2021-aisiais, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, padidėjo 11,3 proc. ir pasiekė 298,5 mln. Eur.
EBITDAaL (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją, bet po nuomos sąnaudų) marža siekė 36,7 proc. Tai sudarė 109,6 mln. eurų – 10,3 proc. daugiau nei 2020 m. tuo pačiu metu.
2021 m. operatorius sumokėjo 54,2 mln. eurų mokesčių, o investicijos siekė 17,2 mln. eurų.
Bendrovė teigia nuolat gerinanti ryšio kokybę ir daug dėmesio skirianti 5G tinklo diegimo darbams. Praėjusiais metais operatorius užtvirtino savo bendradarbiavimą su technologijų bendrove „Nokia“: ji tapo pagrindiniu partneriu diegiant 5G centrinę tinklo dalį ir radijo prieigos tinklą Baltijos šalyse. Naujos kartos tinklą įmonės yra pasirengusios pradėti diegti vos tik bus užsitikrinti pakankami dažnių spektrai kiekvienoje iš šalių. Bendrovė taip pat orientuojasi ir į 4G+ tinklo gerinimą, kuris įmonė tinkle dengia 99 proc. Lietuvos gyventojų populiacijos. Iš viso šiuo metu veikia 1426 operatoriaus LTE stotys.