„Google Calendar“ ir funkcija „Time Insights“
Ar ir jus kartais aplanko jausmas, kad daugiau laiko praleidžiate susitikimuose ir „Zoom“ pokalbiuose nei tiesiog dirbdami? Technologijų gigantė „Google“ surado sprendimą. Tam, kad galėtumėte geriau įsivertinti, kiek laiko programoje „Google Workspace“ praleidžiate kalbėdamiesi su kolegomis, kalendoriuje „Google Calendar“ visai neseniai atsirado nauja funkcija – „Time Insights“ (liet. Laiko įžvalgos).
Įrankis fiksuoja ir analizuoja informaciją apie tai, kaip praleidžiate darbo dieną. Pavyzdžiui, kiek naudojatės programa „Google Sheets“ ar „Google Slides“. Taip pat, kiek ir kokių „Google Meet“ susitikimų turite daugiausia. Čia papildomai galite matyti pokalbių trukmės vidurkius bei tai, ar intensyvesnis susitikimų grafikas tebuvo atsitiktinumas ar dėsningumas.
Visi šie duomenys matomi tik jums, tad galėsite per daug nesijaudinti dėl to, kad jūsų darbotvarkę gali analizuoti kolegos ar vadovai.
„Apple“ investuoja į klasikinę muziką
Konkurencija srautinio muzikos siuntimo (angl. Streaming) rinkoje – arši ir nepertraukiama. Didžiosios platformos jau senokai suprato, kad joje laimi tie, kurie kiekvienai tikslinei auditorijos grupei gali pasiūlyti aktualų turinį.
Puikus pavyzdys – naujausia „Apple“ investicija. Kompanija pasišovė laimėti klasikinės muzikos mėgėjų auditoriją ir įsigijo muzikos platformą „Primephonic“. Pastaroji orientavosi būtent į šį žanrą ir išsiskyrė aukšta garso kokybe, ekspertų sudarytomis rekomendacijomis bei puikiu paieškos varikliu, padedančiu vartotojams nepasiklysti milžiniškame kataloge.
Visa tai persikelia į „Apple“ šeimą. Žadama, kad kitąmet bus pristatyta nauja, klasikinei muzikai skirta, programėlė, o rekomendacijų grojaraščiai turėtų atsirasti aplikacijoje „Apple Music“. Kol kas neaišku, kaip ji vadinsis ir ar jai reikės atskiros prenumeratos, tačiau žinių apie tai turėtume sulaukti netrukus.
Naujieji „Spotify Blend“ grojaraščiai
Mums patinka muzika dalintis su draugais, kurti bendrus grojaraščius, surasti kažką naujo ir mėgautis bendravimu. Tam ir skirta naujoji „Spotify“ funkcija – „Blend“. Ji pirmą kartą pristatyta dar birželį, bet dabar pagaliau veikia visiems vartotojams.
„Blend“ principas labai paprastas. Jūs išsirenkate draugą ir pasidalinate su juo specialia nuoroda. Šiam priėmus pakvietimą, sistema išanalizuoja jūsų abiejų klausymosi istoriją ir automatiškai sugeneruoja bendrą grojaraštį, kuris, bent jau teoriškai, patiktų abiem.
Žodžiu, tai puiki proga pasitikrinti, kiek labai sutampa jūsų muzikinis skonis. Smalsu ir norite išbandyti jau dabar? Savo „Spotify“ programėlėje atsidarykite paieškos langą „Search“, o tada pasirinkite „Made For You“ (liet. Sukurta jums). Čia rasite mygtuką „Create a Blend“ (liet. Sukurti derinį). Teliks jį spustelėti, pakviesti norimą draugą, o likusią darbo dalį leisti atlikti „Spotify“.
„Android 12“ naujienos
Rugsėjį „Google“ išleido penktąją, tačiau – ir paskutinę, savo naujosios mobiliosios operacinės sistemos „Android 12“ versiją. Tai reiškia, kad operacinė sistema paruošta rinkai.
Kaip jau tapo įprasta, kol kas „Android 12“ prieinama tik „Google Pixel“ savininkams, bet panašu, kad ilgai laukti nereikės ir kitiems. „Samsung Galaxy S21“ savininkai kai kuriose rinkose jau gali parsisiųsti „One UI 4 beta“ – „Samsung“ adaptuotą „Android 12 versiją“. „OnePlus 9“ savininkai „Android 12“ bando jau nuo seniau.
Priminsime, kad „Android 12“ – tai bene reikšmingiausias vizualinis atnaujinimas per visą sistemos gyvavimo istoriją. „Google“ čia pritaikė naują dizaino stilių „Material You“. Ryškiausias permainas pastebėsite pranešimų juostoje, įvairiuose meniu ir pačiose paprasčiausiose programėlėse (skaičiuotuve, laikrodyje ir pan.), taip pat valdiklių stiliuje.
„Google“ taip pat žada, kad dėl atnaujinimų telefonai turėtų tapti šiek tiek greitesni, o baterijos eikvojimas – optimalesnis.
„Instagram“ funkcija „Favorites“
„Instagram“ vadovai šiemet jau patvirtino, kad programėlė per artimiausius kelis mėnesius patirs nemažai permainų. Vienas iš pagrindinių tikslų – efektyviau veikiantis rekomendacijų algoritmas.
Maždaug prieš penkerius metus turinio pateikimas buvo pakeistas iš chronologinio į grįstą įsitraukimu. Vis dėlto, toks žingsnis iki šiol kritikuojamas. Vartotojai dažnai skundžiasi, kad sraute jie paprasčiausiai mato ne tai, ką norėtų.
Taip yra dėl to, kad algoritmas jį dėlioja pagal populiarumą, jūsų aktyvumą ir veiklos istoriją. Kitaip tariant, mažiau sekėjų turinčios paskyros paprasčiausiai nustumiamos į antrą planą.
Šią problemą ir turėtų spręsti „Favorites“ funkcija, kuri šiuo metu yra testavimo stadijoje. Ji leistų jums tiesiog įsivardinti draugų, šeimos narių bei kūrėjų turinį, kuriam norite suteikti pirmenybę. Tai reiškia, kad algoritmas jį automatiškai iškeltų į viršų, užtikrindamas, kad nepraleisite potencialiai aktualaus turinio.