Telekomunikacijų bendrovės rezultatus nulėmė klientų skaičiaus ir jų poreikių augimas

Lietuvos telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuvos“ pajamos per pirmąjį šių metų pusmetį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padidėjo 6,3 proc. iki 201,3 mln. eurų. Bendrovės EBITDA augo 4,4 proc. ir pasiekė 68,8 mln. eurų, o grynasis pelnas padidėjo 6,2 proc. – iki 25,4 mln. eurų. Dviženkliais skaičiais pirmąjį pusmetį augo bendrovės IT paslaugų, įrangos, TV paslaugų ir plačiajuosčio interneto pardavimai.

Lietuvos telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuvos“ pajamos per pirmąjį šių metų pusmetį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padidėjo 6,3 proc. iki 201,3 mln. eurų.<br>V.Skaraičio nuotr.
Lietuvos telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuvos“ pajamos per pirmąjį šių metų pusmetį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padidėjo 6,3 proc. iki 201,3 mln. eurų.<br>V.Skaraičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jul 22, 2021, 9:16 AM, atnaujinta Jul 22, 2021, 9:52 AM

Antrąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, bendrovės pajamos didėjo 4,6 proc. ir siekė 101,6 mln. eurų. Ketvirčio EBITDA per metus išaugo 2,6 proc. ir sudarė 34 mln. eurų, o bendrovės grynasis pelnas buvo 8,2 proc. didesnis ir siekė 12,3 mln. eurų.

Įmonės pusmečio pajamos iš IT paslaugų pardavimo per metus šoktelėjo 21,4 proc., įrangos pardavimai paaugo 14,5 proc., TV paslaugų – 12 proc., pajamos iš plačiajuosčio interneto – 10,6 proc., o mažmeninio mobiliojo ryšio paslaugų pardavimai padidėjo 8,9 proc.

„Tęsiantis antrajai pandemijos bangai ir dėl jos paskelbtam karantinui, kokybiškos ryšių paslaugos tiek žmonėms, tiek verslui išliko ypatingai svarbios ir pirmąjį šių metų pusmetį. Dėl to augo tiek su lanksčiu darbu, tiek su pramogomis ir laisvalaikiu susijusių interneto, IT, TV paslaugų bei įrangos paklausa. Sėkmingai augdami mes ir toliau stiprinome savo infrastruktūrą, plėtėme turinio paslaugą bei pristatėme naujas paslaugas, kartu išlaikydami efektyvumą ir aukštai iškeltą klientų aptarnavimo kartelę“, – sako „Telia Lietuvos“ vadovas Danas Strombergas.

Pasak jo, prie bendrovės pajamų augimo labiausiai prisidėjo didėjanti IT sprendimų, mobiliojo interneto paklausa ir klientų skaičiaus augimas. Bendrovės mobiliojo ryšio klientų skaičius per metus paaugo 4 proc. ir pirmojo pusmečio pabaigoje viršijo 1,4 mln. vartotojų, šviesolaidinio interneto – 2,7 proc., iki 300 tūkst. vartotojų, o išmaniosios televizijos paslaugomis pradėjo naudotis 2 proc. daugiau klientų ir šiuo metu ją žiūri 254 tūkst. namų ūkių. Mobiliųjų ir namų paslaugų vertes apjungiančios „Telia1“ vartotojų skaičius pusmečio pabaigoje siekė 82 tūkstančius namų ūkių.

Siekdama patenkinti augančius klientų poreikius ir užtikrinti aukščiausios kokybės paslaugas, įmonė nuolat investuoja į savo fiksuotojo ir mobiliojo ryšio tinklus. Bendrovė jau pradėjo vieną didžiausių pastarųjų metų investicinių projektų – per trejus metus visoje Lietuvoje bus įdiegta apie 2 tūkst. naujos kartos „Ericsson“ bazinių mobiliojo ryšio stočių. Vien pirmąjį šių metų pusmetį bendrovės investicijos viršijo 31 mln. eurų ir buvo trečdaliu didesnės nei prieš metus.

Tai prisidėjo ir prie užtikrintos įmonės mobiliojo interneto spartos lyderystės: Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, vidutinis duomenų atsisiuntimo greitis „Telia“ tinkle pirmąjį šių metų pusmetį siekė 93,6 Mb/s ir buvo beveik du kartus didesnis nei kitų dviejų operatorių.

Taip pat įmonė Lietuvoje tęsia 5G ryšio testavimą, o šiuo metu nekomercines 5G paslaugas trijuose didžiausiuose šalies miestuose teikia 32 bazinės stotys.

Šį pusmetį „Telia“ Lietuvoje pristatė ir naujos kartos eSIM sprendimą išmaniesiems laikrodžiams bei šiuo metu yra vienintelis operatorius šalyje, siūlantis eSIM „Apple“ išmaniesiems laikrodžiams.

D. Strombergas atkreipia dėmesį, kad karantino suvaržymai ypač didelių pokyčių atnešė verslo segmentui, todėl ir bendrovė skyrė papildomą dėmesį esamiems bei naujiems verslo klientams. Pirmoji bendrovės TV kampanija, orientuota į smulkųjį ir vidutinį verslą, jau davė rezultatų ir leido išauginti šių klientų skaičių.

„Dėl karantino išaugo el. paslaugų teikimo poreikis visam verslui, kuris skubėjo prisitaikyti prie naujos realybės. Dažnu atveju mes buvome tų pokyčių priešakyje: nuo nuotolinio darbo iki duomenų perkėlimo į debesiją, nuo el. parduotuvės iki išmaniųjų bendravimo su klientais sprendimų“, – vardija įmonės vadovas.

Tarp verslui skirtų paslaugų ypač išsiskyrė debesija: jos paklausa per pandemiją pašoko 40 procentų. Taip pat daugėja įmonių, kurios renkasi įrangos nuomos bei darbo vietos priežiūros paslaugas.

Gegužės mėnesį bendrovė savo akcininkams išmokėjo rekordinius dividendus, iš viso 58,3 mln. eurų (0,10 euro vienai akcijai). Taip pat bendrovės akcininkai naujai dviejų metų kadencijai išrinko valdybą: penki buvusios valdybos nariai, įskaitant vieną nepriklausomą narį, buvo perrinkti, taip pat išrinkta nauja nepriklausoma valdybos narė, Dovilė Grigienė. Douglas Lubbe buvo perrinktas valdybos pirmininku.

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.